کد خبر: 24770 A

دعوای یغما گلرویی و بهمنی بر سر ترانه‌های چاوشی

دعوای یغما گلرویی و بهمنی بر سر ترانه‌های چاوشی

بحث بر سر ترانه‌های آلبوم "ابراهیم" به فضای مجازی کشیده شد.

ایران آرت: حواشی آلبوم جنجالی محسن چاوشی همچنان ادامه دارد. چاوشی بالأخره موفق به دریافت مجوز این آلبوم شد اما بحث بر سر ترانه‌های آن همچنان داغ است.

به گزارش ایران آرت، محمدعلی بهمنی، رئیس شورای شعر و ترانه دو روز پیش در گفت‌وگو با ایرناپلاس درباره مشکل ترانه‌های آلبوم چاوشی گفت: چند واژه در این ترانه‌ها مشکل عریانی دارد، مانند "آغوش" که ممنوع است. از این کلمات در این ترانه‌ها وجود داشت، اما تا جایی که به‌خاطر دارم، کلمات سیاسی نبوده است.

این موضوع با واکنش تند یغما گلرویی همراه شد. یغما گلرویی با استناد به چند ترانه از بهمنی نوشته است:

"آن کارِ دیگر کردن"

آقای محمدعلی بهمنی رییس شورای سانسور دفتر موسیقی، در مصاحبه ای "عریانی" و وجودِ کلمه ی ممنوع "آغوش" را دلیل یک سال مجوز نگرفتن آلبوم محسن چاوشی عنوان کردند و فردایش حرفهاشان را که فایل صوتی اش موجود است و عریانی دراین آلبوم - و نه لیست کلمات ممنوعه- را تکذیب کردند. می گویند لیست ممنوعه ها را ارشاد نوشته و استاد مامورند و معذور و مجبور به اعمال سانسور. نه انگار خودشان ارشادند. تازه ما آغوشِ مادرانه و کودکانه هم داریم و کسی با شنیدنِ کلمه ی "آغوش" به عریانی می رسد که دچار بیماری جنسی باشد! شاید صاحبکار ایشان از این دسته است اما تشخیص نوع آغوش و امضای نهایی اش با آقای بهمنی ست! با هم فرازهایی از ترانه هایشان را مرور می کنیم با طرح این سوال ساده: آیا ترانه های خود استاد که مدتهاست مشغول ذبح ترانه و جلوگیری از ترویج ابتذالند چیزی آنورتر از عریانی را تبلیغ نمی کنند؟ آیا این - به قول حافظ - همان "کارِ دیگر کردنِ" واعظِ بر منبر نشسته نیست؟"

333

بهمنی نیز در واکنش به صحبت‌های گلرویی و پرسش‌های مخاطبان چاوشی این پست را منتشر کرد. 

111
 

اما این پایان کار نبود. در ادامه ندا رادمهر در گفت‌وگویی صوتی با بهمنی، در مورد صحت صحبت‌هایش درباره مشکل عریانی آلبوم چاوشی پرسید که محمدعلی بهمنی آن را تکذیب کرد. صحبت‌های بهمنی را بشنوید.



در نهایت مهدی موسوی‌تبار، دبیر فرهنگی ایرناپلاس با پستی کنایه‌آمیزنوشت: ظاهرا استادجان این گفتگو رو تکذیب کردن. من و فایل صوتی مصاحبه با هم به دوربین نگاه می‌کنیم. این نیز بگذرد.

222


آلبوم "ابراهیم" با صدای محسن چاوشی پس از کش و قوس فراوان در هفته اول شهریورماه منتشر می‌شود.
یغما گلرویی محسن چاوشی محمدعلی بهمنی آلبوم ابراهیم
نظرات خوانندگان
  • دلارام ناصری
    پاسخ

    خانم خبرنگار که گفتگو کردن اسم شون ندا رادمهر هست نه نادره🌹🌹🙏

  • حسین حیدری
    پاسخ

    کد خبر: 24770 ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ ۱۲:۰۹:۵۱ 
    دعوای یغما گلرویی و بهمنی بر سر ترانه‌های چاوشی

    استاد بهمنی باید استعفا بده بعد این دروغ

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین