کد خبر: 2460 A

عشق رویایی سعید رضایت منتشر شد

عشق رویایی سعید رضایت منتشر شد

سعید رضایت آهنگساز، رهبر گروه کر و مدرس دانشگاه، خبر از انتشار اولین تک آهنگ از آلبوم در دست تهیه خود به نام عشق رویایی داد.

ایران‌آرت: قطعه «عشق رویایی» از سعید رضایت منتشر شد.

به گزارش ایران آرت، سعید رضایت آهنگساز، رهبر گروه کر و مدرس دانشگاه، خبر از انتشار اولین تک آهنگ از آلبوم در دست تهیه خود به نام عشق رویایی داد.

او که سال گذشته در فستیوال بین المللی موسیقی ارمنستان در بخش آواز آکادمیک موفق به کسب مقام دوم شده است و همراه با 2 دهه فعالیت در زمینه اهنگسازی رهبری گروه های کر و آواز کلاسیک، هم اکنون اولین آلبوم پاپ خود را در دست تهیه دارد که از آن مجموعه، عشق رویایی منتشر شده است.

ترانه این اثر توسط میلاد موحد سروده شده و سپند الهی آهنگساز و تنظیم کننده عشق رویایی است.

به گفته روابط عمومی گروه، تا کنون 4 قطعه  از این مجموعه ساخته شده که به زودی منتشر شده و در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت 

سعید رضایت دانش آموخته رشته موسیقی است و در زمینه ساخت موسیقی فیلم، تئاتر و رهبری ارکستر فعالیت مداوم داشته است. او هم اکنون رهبر گروه های آوازی بانوان شهر تهران و همچنین گروه کر بزرگ غرب تهران است.

رضایت  با ذکر این مطلب که همچنان در فضای آکادمیک و حرفه ای به آواز کلاسیک ادامه خواهد داد در مورد چگونگی ساخت این اثر گفت تلاش او برای رسیدن به مرزی میان این دوگونه آواز بوده است که همچنان که به قواعد پاپ استاندارد وفادار بماند اما از رفتن به سوی صدا سازی های معمول و کلیشه ای هم دوری کند که در این راه از ویژگیها و آموژه های  ناب آواز کلاسیک بهره برده است .

سعید رضایت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین