کد خبر: 24538 A

جنجال دو خواننده بر سر مایکل جکسون

جنجال دو خواننده بر سر مایکل جکسون

اظهارنظر جنجالی سم اسمیت درباره مایکل جکسون با واکنش تند استفانی میلز همراه شد.

ایران آرت: در روزهای گذشته آدام لمبرت، خواننده آمریکایی ویدئویی از خودش و سم اسمیت، خواننده بریتانیایی منتشر کرد که مشغول گوش کردن به یکی از قطعات مایکل جکسون بودند. در این ویدئو سم اسمیت به آدام لمبرت می‌گوید: "من مایکل جکسون را دوست ندارم ولی این آهنگش خوب است" که همین اظهارنظر باعث به وجود آمدن یک جنجال بزرگ شد. 

به گزارش ایران آرت، علیرغم آن‌که لمبرت خیلی زود ویدئوی جنجالی‌اش با اسمیت را پاک کرد و آن را دوباره به صورت بی‌صدا به اشتراک گذاشت اما کار از کار گذشته بود و اسمیت باید منتظر عکس‌العمل‌های تند حامیان مایکل جکسون می‌ماند.

در ساعت‌های اولیه بسیاری از کاربران فضای مجازی به اسمیت حمله کردند و در مورد اظهارنظری که انجام داده از او توضیح خواستند و بعد استفانی میلر، خواننده مشهور آمریکایی نیز به تندی به اسمیت حمله کرد.

استفانی میلز که از خوانندگان هم‌نسل مایکل جکسون است در اظهارنظری علیه اسمیت گفت: من از خواننده‌های نسل جدید که آهنگ‌های نسل ما را زیر سؤال می‌برند، متنفرم!

استفانی اظهارنظر سم اسمیت را جدال بین نسل جدید و نسل قدیم موسیقی پاپ می‌داند و فکر می‌کند که بسیاری از خوانندگان نسل جدید به نسل آن‌ها اهمیتی نمی‌دهند و احترام نمی‌گذارند.

پیش از این نیز اظهارنظرهایی متقابل از سوی خوانندگان نسل جدید و نسل قدیم درباره یکدیگر باعث به وجود آمدن صحبت‌هایی در مورد حسادت این دو نسل به یکدیگر شده بود که آخرین اظهارنظر جنجالی را التون جان در مورد اد شیرن انجام داد و گفت: آهنگ‌های اد شیرن شنیدنی است ولی به مرور خسته‌کننده می‌شود و دیگر نمی‌شود آن‌ها را گوش داد.

به نظر می‌رسد اظهارنظر جنجالی سم اسمیت حواشی مختلف دیگری را به وجود بیاورد چون خیلی‌ها بر این باورند که سم اسمیت نباید نظر شخصی‌اش در مورد ستاره موسیقی پاپ را با این صراحت اعلام می‌کرد.

مایکل جکسون سم اسمیت استفانی میلز آدام لمبرت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین