کد خبر: 24383 A

حمایت حمید فرخ‌نژاد از محسن چاوشی / صدای مردم بودن هزینه داره

حمایت حمید فرخ‌نژاد از محسن چاوشی / صدای مردم بودن هزینه داره

حمید فرخ‌نژاد برای محسن چاوشی نوشت: صدا مردم بودن هزینه داره، صدای مردم بمون.

ایران آرت: حمید فرخ‌نژاد در واکنش به مجوز نگرفتن تازه‌ترین آلبوم محسن چاوشی از این خواننده حمایت کرد.

به گزارش ایران آرت، آلبوم "ابراهیم" با آهنگسازی و خوانندگی محسن چاوشی از مرداد سال گذشته موفق به دریافت مجوز نشده و چاوشی اعلام کرده که چنانچه تا روز شنبه 20 مرداد مجوز آلبومش صادر نشود، آن را از طریق سایت‌های آیتونز و گوگل‌پلی عرضه خواهد کرد.

روز گذشته یکی از مسئولان دفتر موسیقی اعلام کرد که مردادماه سال گذشته به چاوشی اعلام شده که 5 قطعه از اشعار آلبوم "ابراهیم" نیاز به اصلاحیه دارد ولی چاوشی اقدامی در این زمینه انجام نداده و پرونده آلبومش راکد مانده است. البته صحبت‌های چاوشی با آن‌چه که مدیر شورای ارزشیابی و نظارت دفتر موسیقی گفته متفاوت است چون چاوشی می‌گوید در طول 9 ماه اخیر پیگیری‌های فراوانی از سوی تهیه‌کننده و مدیر اجرایی آلبومش برای دریافت مجوز صورت گرفته است.

صادر نشدن مجوز آلبوم جدید چاوشی با واکنش‌های فراوانی همراه شد و بسیاری از هنرمندان از جمله حمید فرخ‌نژاد از چاوشی حمایت کردند.

حمید فرخ‌نژاد در پستی اینستاگرامی خطاب به چاوشی نوشت:

"محسن عزیزم، صدای درد مردم بودن هزینه داره، جماعت حقیری که حریف هنر و آزادمنشیت نیستن، روی بوم چرکین مغز سیاهشون میخوان تصویر مخدوشی ازت رسم کنن، صدای مردم بمون که شأنت بالا و مبراس و در حافظه هنر این مردم ماندگاری"

Untitled

محسن چاوشی حمید فرخ نژاد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین