کد خبر: 24195 A

پای ماکان‌بند هم به ماجرای پلی‌بک باز شد

پای ماکان‌بند هم به ماجرای پلی‌بک باز شد

ماکان‌بند به گزارش صداوسیما در مورد اجرای پلی‌بک این گروه واکنش نشان داد.

ایران آرت: بعد از اجرای پرحاشیه حمید هیراد و ماجرای پلی‌بک، نوبت به ماکان‌بند و بقیه دوستان رسید و صداوسیما در گزارشی توپ را به زمین آنها انداخت. البته صداوسیما در ماه‌های گذشته هم انتقاداتی از این دست را به خوانندگان موسیقی پاپ و پلی‌بک مطرح کرده بود و اتفاقا همان زمان هم نام این دو خواننده و گروه مطرح شد.

به گزارش شهروند، حالا این بحث‌ها، با انتشار فیلم حمید هیراد دوباره شروع شده است، اگرچه حمید هیراد در آخرین اجرای خود که خبرنگاران و منتقدانش را هم دعوت کرده بود، در میان جمعیت خواند تا مثلا حرف‌های مطرح‌شده و انتقادات را رد کند.

صداوسیما هم در گزارشی از این ماجراها، یک سوزن هم به ماکان‌بند زد و در بخش‌هایی از گزارش به‌طور غیرمستقیم پای آنها را هم وسط کشید. بعد اما ماکان‌بند در استوری اینستاگرام، واکنش تندی به این ماجرا نشان داد و نوشت که اگر یک بار دیگر این حرف‌ها را مطرح کنند، برنامه را تعطیل می‌کنند.

 بعد هم فیلمی از کنسرت ماکان‌بند منتشر شد که پشت تریبون می‌گوید:  «اساتید بزرگ موسیقی و هنر وقتی چیزی را نمی‌دانید، دخالت نکنید، به مشکلات مردم رسیدگی کنید.»

به‌هرحال اجرای پلی‌بک، واقعیتی است که در سال‌های گذشته در بسیاری از اجراها وجود داشته است و یکی از علت‌های آن هم اجرای کنسرت در دو یا سه سانس در یک روز است.

گروه‌ها برای این‌که بتوانند درآمد بیشتری کسب کنند، در یک روز چند اجرا می‌روند، به همین دلیل ممکن است حنجره اجازه ندهد که همه اجرا را زنده بخوانند، بنابراین مردم بهای کنسرت و اجرای زنده را پرداخت می‌کنند، اما خوانندگان یکی، دو ترانه را به صورت پلی‌بک برای آنها اجرا می‌کنند.

ماکان بند حمید هیراد پلی بک
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین