کد خبر: 24171 A

۱۰ دی‌جی گران‌قیمت دنیا / هریس و تیستو در صدر

۱۰ دی‌جی گران‌قیمت دنیا / هریس و تیستو در صدر

کالوین هریس پیش از تیستو و چین‌اسموکرز، گران‌ترین دی‌جی دنیا شد.

ایران آرت: کالوین هریس، دی‌جی ۳۴ سالۀ اسکاتلندی بار دیگر در صدر لیست نشریه فوربز از گران‌ترین دی‌جی‌های دنیا قرار گرفت و به این ترتیب از هنرمندان سرشناسی مثل چین‌اسموکرز و تیستو پیشی گرفت.

این گزارش که براساس دستمزدهای پرداختی به دی‌جی‌ها از اول جون ۲۰۱۷ تا اول جون ۲۰۱۸ تنظیم شده مجموع دستمزدهای هریس را معادل ۴۸ میلیون دلار تخمین زده است و نشان می‌دهد که او در سال اخیر همکاری‌های سودآوری با دوآ لیپا و وان کیس داشته است. شایان ذکر است که هریس برای ششمین سال پیاپی در صدر لیست گران‌ترین دی‌جی‌های فوربز قرار گرفته است (از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۸).

به گزارش نوا، براساس این گزارش چین‌اسموکرز با درآمدی معادل ۴۵ میلیون و پانصدهزار دلار دومین دی‌جی گران دنیا است و در رتبۀ سوم هم تیستو با ۳۳ میلیون دلار قرار گرفت که البته نسبت به سال گذشته افت کرده است. پس از اینها استیو آئوکی، موزیسین ۴۰ ساله امریکایی با درآمد ۲۸ میلیون و مارشملو، دی‌جی ۲۶ ساله با درآمد ۲۳ میلیون دلار در جایگاه چهارم و پنجم این لیست هستند. از جمله هنرمندانی که در این فهرست تغییر چشم‌گیر داشته‌اند اسکریلکس، موزیسین ۳۰ سالۀ امریکایی است که سال گذشته، با درآمد ۳۰ میلیون دلار، در رتبۀ چهارم لیست فوربز قرار داشت و در لیست سال ۲۰۱۸ به رتبۀ پانزدهم سقوط کرده است.

در ادامه اسامی ده دی‌جی برتر این لیست آمده‌ است.

۱- کالوین هریس (۴۸ میلیون دلار)
۲- چین‌اسموکرز (۴۵ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار)
۳- تیستو (۳۳ میلیون دلار)
۴- استیو آئوکی (۲۸ میلیون دلار)
۵- مارشملو (۲۳ میلیون دلار)
۶- زد (۲۲ میلیون دلار)
۷- دیپلو (۲۰ میلیون دلار)
۸- دیوید گوئتا (۱۸ میلیون دلار)
۹- کسکید (۱۳ میلیون دلار)
۱۰- مارتین گریکس (۱۳ میلیون دلار)

دی جی تیستو کالوین هریس چین اسموکرز دی جی معروف
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین