کد خبر: 24153 A

واکنش حمید عسکری به حواشی حمید هیراد

واکنش حمید عسکری به حواشی حمید هیراد

خواننده پاپ معتقد است که نمی‌شود برنامه‌های فرهنگی کشور را به دلیل شرایط بد اقتصادی تعطیل کرد.

ایران آرت: حمید عسگری این روزها، مشغول اجرای کنسرت در تهران و شهرستان‌هاست. او که یک سالی است از استیج فاصله گرفته، در بهار مشغول تولید و انتشار تک آهنگ بود. تور کنسرت های حمید عسگری از 11 مرداد در کرمان آغاز شده است. حمید عسگری پس از اجرای 18 مرداد در اصفهان، 22 مرداد در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به روی صحنه می رود.

حمید عسگری در خصوص برنامه های کنسرتش در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در این کنسرت برنامه های متفاوتی را در نظر گرفتیم. اتفاقاتی در اجرای تهران می افتد که در اجراهای قبلی من هیچگاه رخ نداده است. برای مثال در کنسرت های قبلی به پخش تصاویر و ویدئوها توجه خاصی نمی کردیم و تمام تمرکزمان روی اجرای موزیک بود. در این اجرا برای نخستین بار کارگردانی ویژه ای را در نظر گرفتیم. هر قطعه با ویدئوهایی خاص که از ال سی دی های سالن نمایش داده می شود، اجرا می شود. ترجیح می دهم بیش از این توضیح ندهم که مخاطبان حاضر در کنسرتم غافلگیر شوند.

خواننده آلبوم «خوشبختی» در خصوص برگزاری کنسرت با توجه به شرایط اقتصادی و اوضاع معیشتی مردم بیان کرد: مسئولیت اوضاع اقتصادی کشور با من نیست و دولتمردان باید فکری به حال آن کنند. اگر موزیسین‌ها کنسرت برگزار نکنند، اوضاع بهتر می شود؟ با سینما و تئاتر نرفتن  و برگزار نشدن کنسرت ها، فقط کشور از نظر فرهنگی و حتی اقتصادی عقب می افتد. کنسرت گذاشتن و موزیک تولید کردن، شغل ماست. ما نمی توانیم همه برنامه های فرهنگی کشور را به دلیل شرایط بد اقتصادی تعطیل کنیم.

عسگری در خصوص اینکه آیا حاضر است برای ارزان شدن بلیت کنسرت، از درآمدش صرف نظر کند، اظهار کرد: ما حتی نمی توانیم درآمدمان را حذف کنیم؛ باید مردم ما نگرششان به موسیقی ایران را کمی دقیق تر کنند. موضوعات مالی و تخصیص هزینه های برگزاری کنسرت با خواننده نیست. مدیر برنامه ها هستند که می گویند، نوازندگان و خوانندگان برای هر اجرا چقدر باید دستمزد بگیرند. ما اجازه نداریم، هر کاری که می‌خواهیم انجام دهیم. اگر تهیه کنندگان تصمیم بگیرند، بلیت ها را ارزان کنند، این اتفاق خواهد افتاد. ضمن اینکه آن ها هم برای کم کردن هزینه ها، محدودیت هایی دارند؛ چرا که باید هزینه های گزاف اجاره سالن را پرداخت کنند.

وی با اشاره به اینکه چرا او از دستمزد خوانندگی اش صرف نظر نمی کند، خاطرنشان کرد: شما از کجا می‌دانید که ما از دستمزد خودمان صرف نظر نمی کنیم؟ ما بلیت فروشی کنسرت اخیرمان در ایلام را با نصف قیمت انجام دادیم؛ چراکه خیلی از کسانی که می خواستند به کنسرت بیایند، شرایط مالی شان خوب نبود. به همین دلیل ما با همکاری مسئولان سالن و تهیه کننده ام، قیمت بلیت ها را پایین آوردیم، اما من این موضوع را در بوق و کرنا نکردم که به همه بگویم ما از خود گذشتگی کردیم. مردم باید بدانند که اجرای کنسرت  هزینه های سر سام آوری دارد. به ویژه اگر کنسرتی در تهران برگزار شود.

خواننده قطعه «اگه به تو نمی رسم» در خصوص حاشیه های اخیر حمید هیراد و اتهام اجرای پلی بک در کنسرت های این خواننده پاپ بیان کرد: من تا زمانی که این اتهامات برایم ثابت نشود، نمی پذیرم که هیراد قطعه ای را در کنسرتش پلی بک خوانده است؛ چراکه امکان شبیه سازی وجود دارد و ممکن است دشمنانش برای او پاپوش درست کرده باشند. من پنج سال قبل از اینکه خواننده شوم آهنگساز بودم؛ چیز هایی که از حمید هیراد شنیدم به من ثابت کرده است که او به لحاظ موسیقیایی، موزیسین و خواننده توانمندی است. حتی در قطعاتی که منتشر می‌کند و فیلم هایی که در اینستاگرامش می‌گذارد، نشان داده است که توانایی او در موزیک بسیار بالاست و شناختی درست نسبت به هنر اول دارد. نباید اهالی موسیقی از چنین حاشیه هایی که برای هیراد رخ داده است، خوشحال باشند و او را به رگبار انتقاد ببندند.

حمید عسکری حمید هیراد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین