کد خبر: 24072 A

حمید هیراد به چالش کنسرت خیابانی پیوست

حمید هیراد به چالش کنسرت خیابانی پیوست

خواننده جوان پاپ اعلام آمادگی کرد که کنسرت رایگان خیابانی برگزار کند.

ایران آرت: حمید هیراد هم به چالش کنسرت‌های رایگان خیابانی پیوست تا پس از همایون شجریان، سیروان خسروی و پرواز همای چهارمین خواننده‌ای باشد که برای کنسرت خیابانی اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش ایران آرت، پیش از این همایون شجریان گفته بود: عزیزان، در این ایام که چون سیاوش در گذر از آتش هستیم نمی‌دانم چه کنیم تا حالمان کمی به شود، چنانچه مشکل مجوز نباشد سراپا در خدمتم تا بدون هیچ انتفاعی کنسرت خیابانی گسترده برای شما عزیزان اجرا کنم، شاید دلمان در کنار یکدیگر آرام گیرد.

پیشنهاد همایون برای کنسرت خیابانی با استقبال وزارت ارشاد و مسئولین شهری همراه شد. به طوری‌که پس از آن سیروان خسروی نیز گفت: امروز خبر دار شدم که تعدادی از مسئولین کشور با برگزاری کنسرت رایگان خیابانی موافقت کردند. البته این موافقت ضمنی بوده. با توجه به این‌که این ایده خیلی ایده خوبی است، من هم آمادگی خودم را برای برگزاری کنسرت رایگان خیابانی اعلام می‌کنم. امیدوارم که این اتفاق بیفتد و ببینمتان.

همچنین پرواز همای نیز گفت: من درست در زمانی که حال دل مردم خوب نیست برایشان می‌خوانم. لازم باشد برایشان رایگان کنسرت برگزار می‌کنم. هر کسی هم پول ندارد کنسرت من بیاید، مجانی بیاید. آهنگ‌هایم را هم می‌گذارم تا مردم رایگان دانلود کنند تا حال دلشان خوب شود.

در ادامه این چالش، حمید هیراد که هفته‌ پر حاشیه‌ای را سپری می‌کند و ماجرای اجرای پلی‌بکش او را به صدر اخبار برده است هم با انتشار یک ویدئو آمادگی خود را برای برگزاری کنسرت رایگان خیابانی اعلام کرد.

 

همایون شجریان پرواز همای سیروان خسروی حمید هیراد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین