کد خبر: 23941 A

کار جالب متالیکا در اجراهای زنده‌اش

کار جالب متالیکا در اجراهای زنده‌اش

متالیکا براساس عادت‌های شنیداری مردم برای اجراهای خود در هر شهر برنامه‌ریزی جداگانه می‌کند.

ایران آرت: شرکت اسپاتیفای گزارش کرد که گروه بزرگ متالیکا از اطلاعات این سرویس برای برنامه‌ریزی تورهایش استفاده می‌کرده است.

دنیل ای‌کی، مدیر عامل اسپاتیفای، می‌گوید این گروه براساس عادت‌های شنیداری مردم که از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای معلوم می‌شود برای اجراهای خود در هر شهر برنامه‌ریزی جداگانه می‌کند.

به گزارش نوا، ای‌کی گفت گروه متالیکا در اسپاتیافی این اطلاعات را کسب می‌کنند که مخاطبانشان چه آهنگ‌هایی را بیشتر پخش می‌کنند و بعد بر اساس این اطلاعات فهرست آهنگ‌های خود را متناسب با خواسته‌های هر منطقه تغییر می‌دهند.

«ما گروهی مثل متالیکا داریم که فهرست آهنگ‌های اجرایی‌شان را شهر به شهر متناسب با اطلاعاتی که از اسپاتیفای می‌گیرند تغییر می‌دهند… پیش از این ما هرگز در جایگاهی نبودیم که به عنوان یک هنرمند بتوانیم تا به این اندازه تصمیماتی برپایه اطلاعات و درک درست مخاطب بگیریم… امروزه هنرمندان و کمپانی‌ها تصور دقیق‌تری از مخطبانشان دارند و این را مدیون اطلاعات شنیداری‌ای هستند که اسپاتیفای گرداوری می‌کند.»

او اضافه کرد: «این تازه یکی از راه‌هایی است که اپلیکیشن او به رشد صنعت موسیقی کمک می‌کند.»

گروه متالیکا یکی از آن گروه‌هایی است که به نظر مخاطبش اهمیت فوق‌العاده‌ای می‌دهد. این گروه از اجراهای زنده خود ویدئوهایی تهیه می‌کند تا مخاطبان بتوانند فایل‌های آدیوی اجرا را از سایت لایومتالیکا بخرند (livemetallica.com)

بنابراین برای آنها این مسئله حیاتی است که هر اجرا منحصربه‌فرد باشد.

موسیقی راک متالیکا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین