کد خبر: 23797 A

عشق بی‌فرجام مارال فرجاد در زیرزمین

عشق بی‌فرجام مارال فرجاد در زیرزمین

مارال فرجاد اولین حضور حضور در کنسرت- نمایش را تجربه می‌کند.

ایران آرت: مارال فرجاد از نقش خود در کنسرت- نمایش عاشقانه «طرحی نو دراندازیم» با آهنگسازی مهیار علیزاده و صدای سالار عقیلی گفت.

به گزارش ایلنا، کنسرت- نمایش «طرحی نو دراندازیم» با آهنگسازی و طراحی مهیار علیزاده و صدای سالار عقیلی که قرار است چهارشنبه سوم، پنجشنبه چهارم و جمعه پنجم مرداد ساعت 21:30 در تالار وحدت روی صحنه برود، بخشی نمایشی هم دارد با حضور مارال فرجاد به کارگردانی هنری رضا موسوی.

فرجاد در مورد این بخش نمایشی که تک بازیگر آن است، گفت: بخش نمایشی کنسرت «طرحی نو دراندازیم» داستان دختری است که کودکی عاشقانه‌ای را در زیرزمین خانه مادربزرگ با پسر همسایه از سر گذرانده و در دوران بزرگسالی با او ازدواج کرده است. پسر به جنگ می‌رود و در جبهه کشته می‌شود و دختر پس از مدت‌ها به خانه مادربزرگ برمی‌گردد.... «طرحی نو دراندازیم» روایت این عشق است که با آهنگسازی مهیار علیزاده و صدای سالار عقیلی همراه شده است.

او که اولین تجربه حضور در کنسرت- نمایش را از سر می‌گذراند، در مورد چگونگی پیوستن خود به این اجرا توضیح داد: کارگردانی بخش نمایشی برعهده رضا موسوی است و من از سوی سالار عقیلی برای حضور در این کنسرت- نمایش پیشنهاد شدم. زمانی که با من تماس گرفتند گمان کردم قرار است بخشی از شعری را که او به آواز می‌خواند دکلمه کنم ولی در ادامه با چیز دیگری مواجه شدم که کاملا نمایشی بود.

فرجاد در مورد آشنایی‌اش با سالار عقیلی هم تصریح کرد: نمایشی بود به نام «کلنل» که خواهرم مونا فرجاد در آن بازی می‌کرد و در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر اجرا شد، سالار عقیلی قطعه‌ای برای آن تئاتر خوانده بود و آشنایی من و مونا با او و همسرش از آن جا شروع شد. در ادامه حدود سه هفته پیش، اوایل تیر، به بهانه هفته فرهنگی ایران در آذربایجان برنامه‌هایی در باکو برگزار شد، ازجمله حضور ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان و خوانندگی سالار عقیلی، حضور مجید مجیدی به عنوان نماینده‌ای از حوزه سینما و اجرای نمایش «کمدی الهی؛ جلد دوزخ» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشت‌کوهی. حضور یک هفته‌ای ما در آذربایجان باب دوستی و آشنایی بیشتر من با این خواننده مطرح را فراهم کرد و در نهایت ایشان مرا برای حضور در کنسرت- نمایش «طرحی نو دراندازیم» معرفی کردند.

او در مورد اینکه در این کنسرت- نمایش بخشی در قالب آواز هم دارد یا خیر گفت: متاسفانه بخشی در قالب آوازی ندارم و در قالب بخش نمایشی روی صحنه می‌روم که امیدوارم مورد توجه علاقه‌مندان به کنسرت- نمایش قرار بگیرد.   

سالار عقیلی مارال فرجاد مهیار علیزاده طرحی نو دراندازیم
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین