کد خبر: 23596 A

هنوز صفحات شخصی شجریان‌ها واکنشی نشان نداده‌اند؛ چرا این خبر تکذیب نمی‌شود؟

شجریان در بیمارستان/ کاش فقط قسمت دوم این خبر صحت داشته باشد/ماجرای دو عکس عجیب از بیمارستان

شجریان در بیمارستان/ کاش فقط قسمت دوم این خبر صحت داشته باشد/ماجرای دو عکس عجیب از بیمارستان

بالاخره یک رسانه رسمی به خبر بستری‌شدن محمدرضا شجریان اشاره کرده؛ برنا نوشته با پیگیری وضع حال استاد آواز ایران از حال مساعد او اطلاعات کسب کرده و همایون شجریان هم که در بیمارستان و بر بالین پدر حاضر بوده خواسته تا رسانه ها فعلا اجازه دهند تا مراحل درمان وی در کمال آرامش انجام شود...

ایران‌آرت: دیروز خبر بستری‌شدن محمدرضا شجریان، خواننده پرآوازه موسیقی ایرانی، در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست شد اما از آن‌جا که خانواده او پیش از این رسانه‌ها خواسته بودند اخبار مربوط به خسروی آواز ایران را تنها از طریق صفحه‌های شخصی شجریان‌ها دنبال کنند، و از آن رو که هیچ یک از این صفحه از دیروز تا کنون به چنین اتفاقی اشاره‌ای نداشته‌اند، رسانه‌های رسمی به این خبر بی‌توجه ماندند و ایران‌آرت هم به همین فراخور این اطلاع مردمی را نادیده گرفت.

اما حالا خبرگزاری برنا خبر را پوشش داده و ادعا کرده طی پیگیری‌هایش از یکی از بیمارستان‌های مرکزی پایتخت، مسوولان بیمارستان گفته‌اند حال عمومی استاد مناسب است.

تا اینجای کار، اگر به خبر برنا اعتماد کنیم، چنان‌که با گذشت شش ساعت از مخابره‌اش گذشته و تکذیب نشده است، دست کم می‌توانیم پی ببریم که استاد در بیمارستان بستری است؛ و چنان‌چه برنا ادعا کرده این دومین باری است که در این چند روز شجریان به بیمارستان رفته است. این خبرگزاری همچنین دو عکس از بیمارستان منتشر کرده؛ در یکی از این عکس‌ها، دکتر را در حال ورود به اتاقی که احتمالا استاد در آن بستری است، می‌بینیم و در دیگری تختی را که همایون شجریان و دکتر معالج بر سر آن حاضر هستند. از آنجا که با توجه به زوایای عکس‌ها به نظر نمی‌رسد همایون شجریان و دکتر معالج استاد از به ثبت‌رسیدن این عکس‌ها آگاهی و رضایت داشته باشند، ایران‌آرت از بازنشرشان معذور است.

برنا چند ساعت پیش در خبر اول نوشته: «محمدرضا شجریان ساعاتی پیش در یکی از بیمارستان های مرکزی شهر تهران بستری شد. خبرنگار برنا با پیگیری وضعیت حال استاد آواز ایران از حال مساعد او اطلاعات کسب کرد و همایون شجریان که در بیمارستان و بر بالین پدر حاضر بود خواست تا رسانه ها فعلا اجازه دهند تا مراحل درمان وی در کمال آرامش انجام شود. مسئولین بیمارستان حال عمومی وی را مساعد اعلام کردند».

همچنین خبرگزاری برنا در خبری تکمیلی، با دکتر حسن عباسی  - پزشک معالج استاد محمدرضا شجریان - درباره آخرین وضع جسمانی استاد گفت و گو کرده.

به گزارش ایران آرت، دکتر عباسی با بیان اینکه استاد شجریان هر چند وقت یکبار برای بررسی و آزمایشات دوره ای در بیمارستان بستری می شوند و آزمایشات کامل از ایشان صورت می گیرد و در حال حاضر هم در راستای همان آزمایشات دوره ای در بیمارستان حضور دارند، درباره علت بستری بودن استاد شجریان در بخش مراقبت های ویژه به برنا گفته: علت حضور در بخش مراقبت های ویژه تنها بخاطر راحتی بیشتر در انجام آزمایشات بوده  و از همه مهمتر اینکه در آرامش و به دور از ترددها  تحت بررسی دقیق پزشکی قرار بگیرند.

دکتر عباسی با تاکید بر اینکه وضعیت جسمانی ایشان هم اکنون در شرایط مساعد قرار دارد افزوده: نتیجه آزمایشات نشان از وضعیت سلامتی مناسب ایشان دارد و تا دو روز دیگر استاد بیمارستان را ترک خواهند کرد.

ایران‌آرت امیدوار است تنها گزاره دوم این خبر که مبتنی بر حال مساعد استاد است صحت داشته باشد.

 

 

iranart

 

محمدرضا شجریان همایون شجریان حال شجریان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین