کد خبر: 23494 A

مایکل جکسون، معشوقه‌اش و علاقه عجیب به فوتبال / عکس‌ها

مایکل جکسون، معشوقه‌اش و علاقه عجیب به فوتبال / عکس‌ها

مایکل جکسون علاقه شدیدی به فوتبال داشته که این در کتاب زندگینامه او نیز قید شده است.

ایران آرت: ستاره بی بدیل موسیقی پاپ خیلی زودتر از آنچه گه بزرگان این صنعت جهانی توانستند وارد آن شوند، به دنیای سلبریتی ها ورود کرد تا در 5 سالگی راهی رویایی را در پیش بگیرد! پسری سیاه پوست که برای اولین بار می خواست از سانتاباربارا به دل هالیوود راه پیدا کند و در بورلی هیلز چون سفید های متمول قدم بردارد! رویای او خیلی بزرگ تر از حد و اندازه اش به نظر می رسید، اما چه کسی فکرش را می کرد قرار است روزی همان پسر کوچک، چارت های آمریکا و بریتانیا را در هم بشکند؟!

مایکل به دلیل علاقه وافر به رقص و موسیقی، ورزش های با هیجان را همواره در کنار برنامه های خود داشت، او ابتدا از رشته ژیمناستیک کارش را آغاز کرد تا بدنی ایده آل را برای حرکات آکروباتیک در موزیک ویدئو هایش داشته باشد، کمی آن طرف تر مایکل اما زیر چشمی فوتبال را هم دنبال می کرد!

به گزارش ورزش 11، ایالات متحده آمریکا کشور فوتبال خیزی نبوده و نیست، این یک واقعیت است! برای پسری جوان چون او که در دهه 60 میلادی می خواهد چنین ورزش خاص و کمیابی را در میان سیل سفید ها دنبال کند، قطعا سخت تر و ناممکن تر از محال بوده است.

جوزف و کاترین شدیدا علاقمند به رویاهای مایکل بودند، آفریقایی های مهاجر حتی اگر از ثروت خوبی برخوردار بودند، نمی توانستند زندگی راحتی را در آمریکا داشته باشند، پس مایکل حتی محروم از حضور در زمین های فوتبال بود! او خود در خاطراتش می گوید: نمی دانم چگونه نتوانستم در خیابان ها فوتبال بازی کنم و چگونه توانستم به تلویزیون و شو های شبانه وارد شوم! این یک معجزه بود! من عشق بزرگی را از دست دادم تا به رویایی بزرگ تر دست پیدا کنم!

-6874

پس از گذشت 20 سال از رویای کودکی پسر کوچک خانواده جکسون، دیگر دنیا مایکل را با آلبوم تریلر از غرب آسیا تا شرق آمریکا عاشق خود کرده بود و توانسته بود به رکورد فروش بیتلز و الویس پریسلی فقید دست پیدا کند، اما مایکل هنوز هم اندوهگین بود، چرا که او هنوز نتوانسته بود سرکوب بزرگ کودکی اش را هضم کند.

لیزا پریسلی که در اواخر دهه 70 میلادی با مایکل جکسون وارد روابط عاشقانه شده بود، در ارتباط با تنها تصویر منتشر شده از همسر سابقش که با پیراهن المپیک نیس دیده شده است و این ماجرا بدل به یک معمای بزرگ شده بود اینگونه توضیح می دهد: صبح 7 اوت بود که در خانه سر و صدای مایکل شنیده نمی شد، چرا که همیشه او با موسیقی و رقص و آواز مشغول به مهیا کردن صبحانه و غذا دادن به سگ هایمان می شد، فکر کردم خواب هستم، اما وقتی که به اتاق میزبانی رفتم، با نامه عجیی روبرو شدم؛ آه خدای من! همان دیوانه بازی های همیشگی! مایکل برایم نوشته بود با یکی از رویاهای کودکی ام ملاقات خواهم کرد، زود به خانه باز خواهم گشت؛ به پل مک کارتنی (یکی از اعضای گروه بیتلز) لعنتی بگو زود برخواهم گشت!

-640465

مایکل جکسون و لیزا پریسلی

مایکل پس از آن چهار روز بعد با خانه تماس گرفت؛ او از سواحل کوت دازور تماس می گرفت! در آن مکالمه 19 دقیقه ای به لیزا دلیل حضور خود را در شهر نیس فرانسه توضیح داد، او گفت که برای تفریح نیامده است، چرا که بهترین مکان برای تفریح او وگاس است، مایکل در آن لحظات به لیزا گفت (به نقل از لیزا پریسلی): بالاخره آن پیراهن را پوشیدم! سرزده به باشگاه المپیک نیس رفتم! چند بار از تلویزیون خانه سیاه های زیادی را دیده بودم که می توانند با پیراهن نیس در بالاترین سطح فوتبال حضور پیدا کنند! من با خودم اینگونه فکر کردم که به اینجا بیایم و با برادرانم بازی کنم! آنها خیلی خشن هستند ولی خوب خیلی لذت بخش است!

-652108

مایکل برای اولین و آخرین بار در زمین فوتبال حاضر شد تا پس از پوشیدن پیراهن المپیک نیس به رویای بزرگ خود دست پیدا کرده باشد؛ مایکل جوزف جکسون که برای تحقق یافتن رویای دیرینه اش از قاره آمریکا به اروپا سفر کرده بود، پس از سال ها درخشش در سطح اول موسیقی جهان سرانجام در سال 2009 و در سن 50 سالگی به دلیل تزریق بیش از حد داروی بیهوشی دچار ایست قلبی شد و درگذشت.

مایکل جکسون لیزا پریسلی
نظرات خوانندگان
  • سما
    پاسخ

    خدا بیامرزش بهترین انسان روی زمین بود ممنون از مطلب خوبتون🖤

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین