کد خبر: 23148 A

تمدید تنهایی اشکان خطیبی و همسرش

تمدید تنهایی اشکان خطیبی و همسرش

کنسرت-تئاتر "ده سال تنهایی"به نویسندگی و کارگردانی اشکان خطیبی که پیش از این روی صحنه رفته بود به دلیل استقبال مخاطبان برای اوایل مردادماه تمدید شد.

ایران آرت: "ده سال تنهایی" عنوان کنسرت- تئاتر اشکان خطیبی در نقش کارگردان است که اولین اجرای صحنه خود را از دی ماه سال گذشته با گروه "راک د پن" در تالار وحدت آغاز و به دلیل استقبال مخاطبان چندین سانس تمدید شد. این کنسرت قرار بود اردیبهشت ماه نیز اجرا شود که میسر نشد و برای روزهای 1 و 2 مردادماه تمدید شد.

این کنسرت - نمایش  از اتفاقات حول و حوش زندگی شخصی این هنرمند تأثیر گرفته و قصه اصلی آن درباره درگذشت یکی از دوستانش است.

او درباره این پروژه پیش از این گفته بود: یک عشق فیلم تمام عیار که سعی دارد زوایای از دست رفته شخصیتی ‌اش را در قهرمان‌ فیلم‌های شاخص سینما بیابد و خاطرات مشترک‌ مان در فیلم بازی‌های سال‌های دور و موسیقی متن این فیلم‌ها، به زایش این کنسرت-تئاتر ختم شده است.

بردیا امیری (درامز)، نیما رمضان (گیتار الکتریک)، آرش سعیدی (گیتار باس)، سروش عدل (گیتار) و همچنین هومن نامداری (ساکسوفون) و هستی سپاسی (ویلنسل)  اعضای گروه "راک د پن" هستند. آناهیتا درگاهی، پوریا رحیمی سام و اشکان خطیبی به عنوان بازیگر و تارا صلاحی و مونا شمس نیز به عنوان همخوان گروه را همراهی می‌کنند.

کنسرت- تئاتر "ده سال تنهایی"روهای 1 و 2 مردادماه به همت موسسه "آوای دوران"و تهیه کنندگی رسول ترابی در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.

اشکان خطیبی آناهیتا درگاهی ده سال تنهایی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین