کد خبر: 22866 A

خواننده‌ای که او را با بنیامین اشتباه گرفتند / آرسین: از بنیامین گلایه دارم

خواننده‌ای که او را با بنیامین اشتباه گرفتند / آرسین: از بنیامین گلایه دارم

خواننده جوان از شبهه‌ای چند ساله پرده برداشت و گفت آهنگ "یه روزی" آهنگ من است نه بنیامین!

ایران آرت: آرسین رهان؛ خواننده ای که برخی از قطعات او به نام بنیامین بهادری شناخته می شد، پس از مدتها لب به سخن گشود و در این باره گفت: قطعه «یه روزی» که در سال ۸۴ منتشر شد،  سبک جدیدی در ان زمان به شمار می آمد و با اقبال عمومی مواجه شد، اما بنا به دلایلی به نام بنیامین بهادری رقم خورد. 

وی در ادامه گفت: من قصد داشتم  کاری متفاوت از آنچه که در بازار بود ارائه بدهم، البته در این موزیک ویدیو هم این اتفاق افتاد ولی به دلیل اینکه کارم قبل از اخذ مجوز پخش شده بود، ممنوع کار شدم و بعد از مدتی بنیامین آلبوم ۸۵ را به صورت رسمی منتشر کرد.  به دلیل تشابه سبک، دیگر آن آلبوم که با زحمت فراوان جمع اوری کرده بودم، برایم جذابیتی نداشت ، آن را رها کردم و خستگی کار برایم 10 چندان شد. 

آرسین رهان با تاکید بر اینکه بنیامین وظیفه روشنگری داشت، افزود: من بابت این موضوع از بنیامین گلایه دارم و هیچ وقت تصور نمی کردم که هیچ اشاره ای به این موضوع نداشته باشد، ولی متاسفانه هیچ وقت حق مطلب ادا نشد، دلیلش را هم هیچ وقت از ایشان نپرسیدم، بلکه فقط سکوت کردم و باورم این بود که خداوند لایتناهی هیچ کوششی را بی جواب نخواهد گذاشت، شاید زمان آن فرا نرسیده بود.

وی خاطرنشان کرد: من برای تمامی افرادی که ایشان را حمایت می کنند احترام قائلم چون از موسیقی حمایت می کنند ، کما این که در آلبوم جدیدم هم هنوز دو قطعه از ساخته های بنیامین بهادری هست که شاید هواداران بنیامین ازآن قطعات هم لذت ببرند. ولی واقعیت امر را نمی شود انکار کرد.  موزیک ویدیو من سال ۸۴ و قبل از آلبوم بنیامین منتشر شده بود، حتی چند روز پیش در چند پیج مطرح اینستاگرام مطلبی را دیدم که قسمتی از موزیک ویدیوی «یه روزی» را پخش کرده بودند، چند کامنت را خواندم و متوجه شدم برخی ها هنوز هم روی حرفشان ایستاده اند که خواننده این قطعات بنیامین است.

وی افزود: در حال حاضر از بنیامین توقعی ندارم ، بلکه بیشتر گلایه دارم . چون بهتر بود همانند دیگر همکارانی که از کارهایی که برای دیگران ساخته اند، حمایت می کنند، ایشان هم از کاری که زمانی با ذوق و شوق انجام دادند و با صدای من اجرا شده بود، حمایت می کردند یا لااقل اقدامی جهت رفع تصورات اشتباه مخاطب انجام می دادند.

آرسین در انتها گفت: قطعه «یه روزی» با تنظیم جدید و ریتم آرام و با ریتم اسلو توسط تنظیم کننده خوب سبک الکترونیک ، اشکان صدیق آذر تنظیم شده است و ساز ویولون غربی اشکان موسوی روی آن است. چون این قطعه یه کار نوستالژیک بود، سعی کردم بسیار حسی و با صدایی رسا و بدون هیچ اتوتیون اجرایش کنم، چون معتقدم امروزه مردم موسیقی و صدای خواننده را به صورت واقعی و بدون اتوتیون می پسندند که البته هنر خواننده را در اجرا بهتر می توانند تخمین بزنند. به نظر افراد اهل فن، بار موسیقیایی قطعه بسیار بالاتر رفته و امیدوارم که مورد پسند مخاطب قرار بگیرد ، چون در نهایت این مردم اند که تصمیم گیرنده اند.

بنیامین بهادری آرسین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین