کد خبر: 22746 A

ادعای عجیب خواننده پرحاشیه

ادعای عجیب خواننده پرحاشیه

کانیه وست قصد دارد در ۵۲ هفته ۵۲ آلبوم تولید کند.

ایران آرت: کانیه وست که به تازگی آلبومی را با نام Ye منتشر کرده در گفتگویی دوستانه با جان کارامانیکا، خبرنگار نیویورک تایمز گفت قصد دارد پروژه‌های بیشتری را به‌دست بگیرد.

به گفتۀ کارامانیکا او گفته است قصد دارد در ۵۲ هفته ۵۲ آلبوم منتشر کند. البته جدیت این ادعا از جانب وست هنوز مشخص نیست و همچنین بیان نشده که آیا منظور وست آلبوم‌های خودش بوده یا آلبو‌هایی که تهیه‌کنندگی آنها را برعهده دارد هم شامل این برنامه می‌شوند.

به گزارش نوا، وست در سال ۲۰۰۴ کمپانی ضبط موسیقی «گود میوزیک» را راه‌اندازی کرد و در سال ۲۰۱۵ مدیریت آن را به پوشا تی سپرد. اولین آلبوم استودیویی که وست تحت نام این کمپانی منتشر کرد آلبوم «زندگی پابلو» بود که ضبط آن از سال ۲۰۱۰ آغاز شد و نهایتا در سال ۲۰۱۶ منتشر گردید. پس از آن وست آلبوم Ye را همین چند هفتۀ پیش تحت نام این کمپانی منتشر کرد. پس از انتشار این آلبوم که رونمایی از آن طی یک مهمانی در منزل کانیا و کیم کارداشیان صورت گرفت حواشی بسیاری دربارۀ آلبوم و مراسم رونمایی از آن شکل گرفت. از جمله اینکه کوین پارکر از اعضای گروه استرالیایی تیم ایمپالا اظهار داشت وست بدون اطلاع او از اثرش در آلبوم خود استفاده کرده است.

ممکن است ادعای کانیا وست مبنی بر تولید ۵۲ آلبوم شامل آلبوم‌هایی باشد که در کمپانی گود میوزیک منتشر می‌کند از طرفی با توجه به اینکه آلبوم Ye آلبوم کوتاه و عجیبی بود و خیلی‌ها آن را به عنوان یک آلبوم استودیویی واقعی نپذیرفتند ممکن است در آیندۀ نزدیک طرفداران وست با آلبوم‌های بیشتری به این سبک از طرف او روبه‌رو شوند.

کیم کارداشیان کانیه وست
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین