کد خبر: 22031 A

بازگشت پیرمردهای افسانه‌ای به صحنه

بازگشت پیرمردهای افسانه‌ای به صحنه

اعضای جدید و قدیمی "فلیتوود مک" با هم روی صحنه خواهند رفت.

ایران آرت: گروه راک فلیتوود مک، صاحب پرفروش‌ترین آلبوم‌های موسیقی پاپ، اول پائیز با اجرایی در جشنواره موسیقی شبکه رادیویی "آی هارت" با ترکیبی جدید به صحنه باز می‌گردد.

در پی مرگ هفته گذشته گیتاریست گروه، "دنی کیروان"، نوازنده طبل‌ها و یکی از دو بنیانگذار گروه، "میک فیلت‌وود" و "استیوی نیکز" ترانه‌سرا و خواننده برجسته، و دیگر اعضای قدیمی گروه، که به هفتاد سالگی رسیده‌اند، با دو عضو جدید، نیل فین و مایک کمپل تور جدید خود را در ۵۰ شهر آغاز می‌کنند.

رسانه‌های موسیقی پاپ روز سه‌شنبه، ۱۲ ژوئن گزارش دادند فلیت‌وود مک روز جمعه ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۸ با اعضای جدید در لاس‌وگاس کنسرتی از ترانه‌های قدیمی و جدید گروه را اجرا خواهد کرد.

برای نخستین بار، "مایک کمپل" گیتاریست گروه "تام پتی و هارت برکرز" و همچنین "نیل فین"، خواننده و رهبر گروه "کرادد هاوس" در کنار اعضای قدیمی و سالخورده فلیت‌وود مک، از جمله استیوی نیکز، میک فلیت‌وود جان مک‌وی و کریستین مک‌وی، ظاهر خواهند شد. نیل فین بهار امسال جای لیندسی باکینگهام، گیتاریست اصلی فلیت‌وود مک را گرفت.

ترانه‌سرا و خواننده "استیوی نیکز" که به تنهایی ۱۳۰ میلیون نسخه آلبوم در دنیا فروخته است، در بیانیه‌ای که درباره جشنواره شبکه رادیویی "آی هارت" به رسانه‌ها داد، نوشت: زیبایی این رویداد این است که قدرت واقعی رادیو را نشان می‌دهد، و هنرمندان از ژانرها و نسل‌های مختلف در آن فرصت می‌یابند که یک صحنه را با هم مشترک شوند.

استیوی نیکز فلیتوود مک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین