ایران آرت: سینا سرلک که قطعات مختلفی را با محسن چاوشی در سریال "شهرزاد" اجرا کرد، همزمان با اتمام پخش سریال "شهرزاد" از اختلافش با این خواننده پرده برداشت.

به گزارش ایران آرت، سرلک که اخیراً قطعه‌ای دو صدایی با محمدرضا گلزار خوانده است، در گفت‌وگویی درباره همکاری‌اش با گلزار و همچنین ارتباطش با محسن چاوشی گفت: رضا گلزار اخلاق خوبی که دارد این است که همکارش را ضایع نمی‌کند و دوستش را قیچی نمی‌کند که خودش را نشان بدهد. از این کمبودها... کمبودهای کاری ندارد! چون نیازی ندارد. اگر یک کاری دو نفره‌ است، آدم‌ها باید حریم همدیگر را حفظ کنند و حق و حقوق هر دو نفع حفظ شود. شما چند بار دیدید که این اتفاق تکرار شد و در یک دوره‌ای {محسن چاوشی} اسم و بعد صدای مرا از تیتراژ پایانی حذف کرد... اگر من چیزی نمی‌گویم به خاطر این نیست که از کسی یا کسانی ابایی داشته باشم بلکه به خاطر شخصیت من است.




ماجرای دوستی و همکاری سرلک و چاوشی به سال 94 برمی‌گردد که چاوشی در گفت‌وگویی عنوان کرد سرلک او را در فیس‌بوک پیدا کرده و پیشنهاد داده یک کار دوصدایی با هم بخوانند. این دو خواننده چند قطعه از جمله "مینا"، "کجایی"، "افسار"، "فندک تب‌دار" و "دل ای دل" را با هم خواندند ولی از اواخر سال 95 زمزمه اختلاف‌شان شنیده شد.

حذف صدای سرلک از قطعه "خداحافظی تلخ" و اعتراض او به نبودن نامش در کنار نام محسن چاوشی بر روی جلد سریال "شهرزاد" از یک سو و دلخوری چاوشی از  قطعه تک صدایی سرلک با نام "تنها امید زندگی" برای سریال "شهرزاد" از سویی دیگر از جمله مواردی است که به عنوان زمینه‌‌های شعله‌ور شدن اختلاف میان سرلک و چاوشی عنوان شده است.

کد خبر: 21986 |

حمله تند و عجیب سینا سرلک به محسن چاوشی

پایان رابطه محسن چاوشی و سینا سرلک با پایان تلخ سریال "شهرزاد" همزمان شد.

ارسال نظر