کد خبر: 21488 A

خودآزاری دختر جوان بازیگر معروف

خودآزاری دختر جوان بازیگر معروف

ویلو که هنوز 17 سالگی‌اش تمام نشده اخیراً در یک مصاحبه‌ای دست به افشاگری زده و از دوران عجیب و غریبی در زندگی‌اش صحبت کرده است.

ایران آرت: علاقه‌مندان به ویل اسمیت حتماً از استعداد عجیب و غریب دختر این بازیگر سرشناس آمریکایی هم با خبر هستند و می‌دانند که ویلو هم مثل پدرش همه کاره است.

به گزارش ایران آرت، ویلو که متولد سال 2000 است، خیلی زود خوانندگی، بازیگری و رقص را آغاز کرد. او سال 2007 برای اولین بار جلوی دوربین رفت و سال 2010 در سن 10 سالگی اولین آهنگش را منتشر کرد. به انواع و اقسام سبک‌ها هم می‌خواند، از پاپ گرفته تا هیپ‌هاپ و آر.اند.بی.

ویلو که هنوز 17 سالگی‌اش تمام نشده اخیراً در یک مصاحبه‌ای دست به افشاگری زده و از دوران عجیب و غریبی در زندگی‌اش صحبت کرده است. او در یک برنامه زنده تصویری در حضور مادرش گفت که یک زمانی به خودش آسیب می‌رسانده است.

ویلو اسمیت گفت: وقتی تک آهنگ "با موهایم شلاق می‌زنم" را منتشر کردم، مدت‌ها عقلم را از دست داده بودم و نمی‌دانستم چه کسی هستم و چه هدفی دارم. به لحاظ فکری به جاهای تاریکی رسیده بودم و گاهی خودم را با چاقو زخمی می‌کردم.

اعتراف دختر ویل اسمیت در برنامه زنده با تعجب مادرش همراه شد، طوری که مادرش همان‌جا صحبت‌هایش ویلو را قطع کرد و گفت: صبر کن ببینم، تو کی بدنت را با چاقو زدی که من ندیدم؟!

ویلو در جواب مادرش گفت: ماجرا به 5 سال پیش برمی‌گردد. من دستم را زخم می‌کردم ولی این قضیه بیشتر از این‌که نمود ظاهری داشته باشد نمود درونی داشت و مرا از درون بهم می‌ریخت.

ویلو اسمیت در حال حاضر خودش را به عنوان یک خواننده نوجوان ثابت کرده و احتمالاً در آینده بیشتر از او خواهیم شنید. پدرش در هفته جاری ترانه رسمی جام جهانی را خواند و ویلو امیدوار است روزی همانند پدرش به این اتفاق مهم برسد.

ویل اسمیت ویلو اسمیت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین