کد خبر: 21281 A

امینم و نیکی میناژ زوج جدید دنیای موسیقی

امینم و نیکی میناژ زوج جدید دنیای موسیقی

فاش شدن ارتباط نیکی میناژ و امینم با واکنش‌های متفاوتی همراه شده است.

ایران آرت: نیکی میناژ خبر شروع ارتباط عاشقانه‌اش با امینم، رپر معروف آمریکایی را تأیید کرد.

به گزارش ایران آرت، میناژ ویدئویی را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که بخشی از ترانه جدیدش را رپ می‌کرد و زیرش نوشته بود: "اسلیم شیدی (امینم) را دیدم.

وقتی در کامنت‌ها از میناژ پرسیدند که آیا آن‌ها قرار عاشقانه داشته‌اند؟ میناژ خیلی سرراست پاسخ داد: بله!

photo_2018-05-27_08-57-09

با این‌که خیلی‌ها هنوز باور نکرده‌اند که میناژ حرف جدی زده باشد اما این پاسخ همه را شوکه کرده است و رسانه‌های آمریکایی از شروع رابطه بین این دو خواننده خبر داده‌اند چون قبلاً هم نشانه‌هایی از ارتباط این دو وجود داشته است.

خبر رابطه میناژ و امینم در شبکه‌های مجازی با سر و صدای فراوانی همراه شده و خیلی از کاربران ایرانی هم به این موضوع واکنش نشان داده‌اند که عمدتاً امینم را به خاطر سلیقه بدش سرزنش می‌کنند!

نیکی میناژ امینم
نظرات خوانندگان
  • m
    پاسخ

    امینمته

  • emismygod
    پاسخ

    اخه این چه تیتریه زوج جدیده موسیقی چیه امنم هیچیو تایید نکرده لایک شدن نیکی توسط ام تو چند تا اهنگ فقط بخاطر مراسم گرمی اواردز2010 بود که ام جایزه ی بهترین البوم رپ سالو گرفت و همون لحضه نیکی اشکاش اویزون شد ام هم لطفشو بی پاسخ نذاشت و تو چند اهنگ یه اشاره هایی کرد به غیر از همه اینا ام خیلی وقته طلاق گرفته از زنش و بارها هم نفرتشو نصبت به زن ها تو اهنگ های اون دیدیم حالا یهو چطور میتونه بره سراغه مامانبزرگه پلاستیکی البته قضیه نفرت به زن ها تقریبا تموم شده یعنی ام تو اهنگای جدیدش توهینی نکرده خلاصه لطفا خبر های کذب رو منتشر نکنید یا حداقل یه تیتر بهتر میذاشتید اخه زوج چیه هنوز رابطه عاشقانه یا دوستی بینشون تایید نشده چطور میگید زوج!!؟

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین