کد خبر: 21086 A

تحقیر خواننده زن روی فرش قرمز

تحقیر خواننده زن روی فرش قرمز

عدم توجه عکاسان به خواننده معروف عرب در فرش قرمز جشنواره کن خبرساز شد.

ایران آرت: یک فیلم در شبکه های مجازی منتشر شده که در آن خواننده معروف عرب (الیسا) – به بهانه نمایش فیلم کفرناحوم به کارگردانی خانم نادین لبکی- روی فرش قرمز جشنواره ی کن حضور یافته است. (این فیلم برنده جایزه ویژه کن شد).

به گزارش تابناک باتو، موضوعی که در این فیلم توجه همه را به خود جلب کرد نحوه برخورد عکاسان جشنواره با الیسا و عدم توجه به او بود. الیسا که روی فرش قرمز جشنواره راه می رفت بسیار تلاش کرد که در مرکز توجه عکاسان قرار بگیرد اما بی فایده بود. او در مقابل عکاس ها ایستاد اما آنها عکسی از او نگرفتند. این موضوع باعث شد تا خشم و دستپاچگی بر صورت او که از عکاسان راضی نبود آشکار شود، این در حالی است که او در اغلب کشورهای عربی محبوبیت و طرفداران زیادی دارد. الیسا برای سرپوش گذاشتن به این تحقیر شروع کرد به صحبت کردن با همراهش.

اما بشنوید از فضای مجازی که کاربران به این موضوع واکنش نشان دادند. آنها نوشتند گهی پشت به زین و گهی زین به پشت؛ روزگار است و می چرخد. برخی هم رفتار زشت او را با روزنامه نگاران عرب یادآور شدند و یکی هم بی توجهی او را به یک پیرزن که در حاشیه جشنی در دبی که می خواست با او عکس بگیرد یادآوری کرد و از رفتار بی رحمانه مدیر برنامه های او با پیرزن نوشت و برخی هم گفتند بیایید منطقی باشیم: هیچ چیز ماندنی نیست؛ نه شهرت و نه مقام و منصب. عده ای هم به طرفداری برخاستند و نوشتند همین که روی فرش قرمز کن راه رفته چیز کمی نیست. شایان ذکر است که این سلبریتی برای حضور در این مراسم ۱۳۶۵۰ دلار صرف طراحی و دوخت لباس صورتی اش کرده بود.

جشنواره فیلم کن فرش قرمز الیسا
نظرات خوانندگان
  • حسین
    پاسخ

    چه کار زشتی !! خانم الیسا خیلی خیلی با وقار هستند

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین