کد خبر: 21075 A

افشاگری درباره مرگ اسرارآمیز مایکل جکسون

افشاگری درباره مرگ اسرارآمیز مایکل جکسون

یک مستند جدید به مرگ اسرارآمیز مایکل جکسون می‌پردازد.

ایران آرت: فیلم دو ساعتۀ «آخرین روزهای مایکل جکسون» که قرار است به زودی پخش شود محتوی گفتگوهایی منتشر نشده از این ابرستارۀ مشهور موسیقی پاپ است.

به گزارش نوا، این مستند زندگی مایکل جکسون را از روزگاران اولیه حرفۀ او تا روزهای موفقیت‌های بزرگش دنبال می‌کند و همچنین به مرگ اسرارآمیز این ستارۀ بزرگ می‌پردازد. تریلر این مستند که طرفداران بی‌صبرانه منتظرش هستند به تازگی منتشر شده و بازتاب‌دهندۀ حال و هوای کلی فیلم است.

این تریلر با مونتاژی از زندگی پرسرعت جکسون آغاز می‌شود و حاوی تصاویر ارشیوی دیده نشده از او روی صحنه، و همچنین تصاویری است که پاپاراتزی‌ها برداشته‌اند.

همچنین تصاویری که در زمان اعلام مرگ او برداشته شده و گفتگوهایی از حلقۀ نزدیک به جکسون دربارۀ داروهایی که در خانۀ این هنرمند هنگام مرگش پیدا شده وجود دارد. جنت جکسون، خواهر مایکل جکسون در بخش‌هایی از این کلیپ احساساتش را در سوگ برادر بیان می‌کند.

این فیلم مستند روز ۲۴ می (پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷) از شبکۀ ای‌بی‌سی پخش خواهد شد.

همزمان با خبرساز شدن انتشار این فیلم گزارش‌هایی مبنی بر حراج کفش مایکل جکسون در روز ۲۶ می وجود دارد. بر اساس این گزارش‌ها قرار است کفشی که مایکل جکسون هنگام اولین اجرای رقص معروفش به نام مون‌واک به پا داشته در یک حراجی فروخته شود. در این حراجی چند شی دیگر از وسایل شخصی جکسون برای فروش ارائه خواهد شد. روز ۲۹ اگوست تولد شصت‌سالگی این ستارۀ بزرگ پاپ است. مایکل جکسون اولین بار در سال ۱۹۸۳ رقص معروفش به نام مون‌واک را در اجرای قطعۀ مشهور «بیلی جین» در شبکۀ ان‌بی‌سی اجرا کرد.

مایکل جکسون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین