کد خبر: 20990 A

ببینید: سورپرایز موزیسین‌های ایرانی برای کارلوس کیروش

ببینید: سورپرایز موزیسین‌های ایرانی برای کارلوس کیروش

شهرداد روحانی و ارکستر سمفونیک تهران اثری از سرزمین مادری کارلوس کیروش را به سرمربی تیم ملی فوتبال تقدیم کردند.

ایران آرت: مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی فوتبال 2018 روسیه و به‌طور همزمان رونمایی از سرود رسمی تیم ملی فوتبال عصر روز یکشنبه 30 اردیبهشت‌ماه در تالار وحدت برگزار شد.

با توافق بنیاد رودکی و فدراسیون فوتبال قرار بر این شد تا سرود رسمی تیم ملی برای جام جهانی توسط تلفیقی از ارکسترسمفونیک تهران و ملی و آواز سالار عقیلی به اجرا دربیاید و این اتفاق در نیمه دوم مراسم بدرقه تیم ملی افتاد و هنرمندان به اجرای ترانه و آهنگ های مورد نظر پرداختند.

دو آهنگ بدون کلام در این قسمت توسط شهرداد روحانی رهبری شد و ارکستر حاضر روی سن نیز به اجرای آن پرداختند. موسیقی با کلام تیم ملی نیز به رهبری فریدون شهبازیان و آواز سالار عقیلی به اجرا درآمد. در این قسمت دو آهنگ با آواز سالار عقیلی و مختص تیم ملی در جام جهانی به اجرا درآمد.

اما نکته جالب این مراسم در قسمت اجرای آهنگ های تیم ملی سورپرایزی بود که شهرداد روحانی نوید آن را داد و آهنگی از سرزمین کارلوس کی روش با تنظیم جدید به اجرا درآمد تا به این مرد پرتغالی تقدیم شود. در این قسمت روحانی به رهبری مجدد ارکستر پرداخت و آهنگی را به اجرا درآورد که گویا برای سرمربی تیم ملی نوستالژیک بود چرا که وی با هیجان و البته اشتیاق زیاد موزیک در حال اجرا را گوش داد و ترانه ای را روی این آهنگ زیر لب زمزمه می‌کرد. در نمای نزدیک آوازخوانی و خوشنودی کی‌روش کاملا مشخص بود و او پس از پایان قطعه  از جای خود برخواست با دست دادن به روحانی تشکر ویژه ای از او بابت این سورپرایز کرد.

ویدئوی سورپرایز شهرداد روحانی برای کارلوس کیروش را ببینید.

شهرداد روحانی ارکستر سمفونیک تهران کارلوس کیروش
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین