کد خبر: 20860 A

افشاگری‌ درباره تجاوز به خواننده معروف در کن

افشاگری‌ درباره تجاوز به خواننده معروف در کن

مستند "ویتنی" فاش کرد که ویتنی هیوستون در کودکی مورد آزار جنسی دختر خاله خود قرار گرفته است.

ایران آرت: فیلم "ویتنی" که درباره زندگی ستاره اسطوره‌ای موسیقی، ویتنی هیوستون است در بخش غیر رقابتی هفتادویکمین جشنواره فیلم کن به نمایش درخواهد آمد.

به گزارش ایران آرت، این فیلم که توسط کوین مک‌دونالدز ساخته شده، تلاش کرده به لایه‌های زیرین زندگی و شخصیت این هنرمند نفوذ کند و جزئیات جدیدی را درباره او آشکار سازد. این مستند تلاش می‌کند با نمایش تصاویر دیده نشده از زندگی و فعالیت‌های هیوستون حقیقت زندگی این ستاره محبوب آمریکایی را آشکار کند.

مک‌دونالدز در این مستند با دوستان و اعضای خانواده ویتنی هیوستون مصاحبه کرده و به این نتیجه رسیده که هیوستون در کودکی توسط یک زن مورد سوءاستفاده جنسی قرار گرفته بود.

در این فیلم حتی از آن زن نام برده شده است. او دختر خاله هیوستون به نام دی دی وارویک بوده که در سال ۲۰۰۸ از دنیا رفته است. دی دی وارویک ۱۸ سال از ویتنی هیوستون بزرگتر بود.

کیسی هیوستون، مادر ویتی، که خود موزیسین و برنده گرمی است در فیلم حضور دارد و در بخش‌هایی از تیزر صحبت‌های او نمایش داده می‌شود. او دربارۀ دخترش می‌گوید: آدم از سه جا می‌تواند آواز بخواند: قلب، ذهن و روان. او هر سه را آموخته بود.

ویتنی هیوستون در سال ۲۰۱۲ بعد از استفاده از کوکائین و بیهوش شدن در وان پر از آب، در اثر خفگی درگذشت.

جشنواره فیلم کن ویتنی هیوستون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین