کد خبر: 20475 A

بهترین آهنگ تمام دوران شناخته شد

بهترین آهنگ تمام دوران شناخته شد

عنوان بهترین آهنگ تمام دوران در یک نظرسنجی به اثری از خواننده جوان پاپ رسید.

ایران آرت: در یک نظرسنجی رادیویی آهنگ "عالی" (Perfect) با صدای اد شیرن به عنوان آهنگ شماره یک تمام دوران شناخته شد.

به گزارش ایران آرت، اد شیرن خواننده 27 ساله بریتانیایی است که سال 2016 با آهنگ "بلند بلند فکر کردن" معروف شد و با همین آهنگ برنده جایزه گرمی بهترین آهنگ سال و بهترین اجرای تک نفره پاپ شد.

اد شیرن که در بخش‌هایی از فصل هفتم سریال "بازی تاج و تخت" هم به ایفای نقش پرداخته است، آهنگ‌های معروف و پرطرفدار دیگری از جمله "به شکل تو" و "عالی" را هم در کارنامه خود دارد و در دو سه سال اخیر برنده جوایز مختلفی شده است.

این خواننده جوان در ادامه موفقیت‌هایش در نظرسنجی Smooth Radio که 30 هزار نفر در آن شرکت کرده بودند، موفق شد به یک عنوان جدید برسد. در حالی‌که نام‌های بزرگتری از اد شیرن در لیست این نظرسنجی وجود داشتند ولی آهنگ "عالی" این خواننده جوان به عنوان بهترین آهنگ تمام دوران شناخته شد.

شیرین درباره این آهنگ گفت: هنگام تولید آهنگ Perfect می‌خواستم بهترین آهنگ عاشقانه‌ای که می‌توانستم را بنویسم که صد درصد شرح حال خودم باشد. بنابراین اکنون بسیار خوشحالم که این آهنگ به انتخاب طرفداران شماره یک شده است. این‌ واقعیت که شنوندگان آهنگ Perfect را به عنوان بهترین انتخاب کرده‌اند، خیلی خوشحال‌کننده است و من می‌خواهم از آن‌ها قدردانی کنم.

نظرسنجی Smooth Radio هر سال برگزار می‌شود و این اولین بار است که یک خواننده مرد جوان برنده آن شده است. سال گذشته اثری از جرج مایکل فقید با عنوان Careless Whisper برنده این نظرسنجی شد.

جرج مایکل اد شیرن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین