کد خبر: 19831 A

برنامه‌های ریحانا برای جبران یک شکست / دو آلبوم جدید در راه است

برنامه‌های ریحانا برای جبران یک شکست / دو آلبوم جدید در راه است

خواننده پاپ آمریکایی برای جبران شکست آلبوم قبلی خود برنامه‌های جدیدی دارد.

ایران آرت: ریحانا پس از عدم موفقیت هشتمین آلبومش با نام "ضد"، قصد دارد با یک آلبوم هیت و عامه‌پسند آن را جبران کند.

به گزارش ایران آرت، آخرین آلبوم منتشر شده ریحانا آلبوم "ضد" بود که سال 2016 منتشر شد ولی نتوانست "دختر بد" (لقب ریحانا) و مخاطبانش را راضی کند و میزان فروشش هم نسبت به فروش آلبوم‌های قبلی این خواننده پایین‌تر بود.

اما ریحانا برای جبران شکست آلبوم قبلی خود، یک برنامه متفاوت دارد و قصدش این است که به جای یک آلبوم، دو آلبوم را در فاصله زمانی کم به بازار عرضه کند.

یک منبع آگاه به رسانه مترو گفته که یک آلبوم ریحانا، در ادامه فضای آلبوم‌های قبلی او خواهد بود و ریحانا در این آلبوم کاری که همیشه دوست دارد را انجام خواهد داد ولی شرایط آلبوم دوم متفاوت است و ریحانا روی جذب مخاطبان بیشتر و فروش آن آلبوم حساب بازخواهد کرد.

این منبع آگاه از قول ریحانا گفته اگر بخواهد بر خلاف میل بازار عمل کند و صرفاً آهنگ‌هایی بخواند که با خلق و خوی او هماهنگ است، احتمال ریزش مخاطبانش وجود دارد.

این در حالی است که اخیراً ریحانا در لیست صد چهره تأثیرگذار سال 2018 به انتخاب مجله تایم قرار گرفت و ادل، خواننده مطرح انگلیسی هم در پیامی زبان به تمجید از او گشود.

ریحانا 30 ساله تا کنون هشت آلبوم منتشر کرده است و شهرتش را مدیون اثری با نام "چتر" در آلبوم "دختر خوب بد شد" (2007) است، گرچه پس از آن هم آلبوم‌ها و اجراهای موفقی است. 

ریحانا ادل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین