کد خبر: 19778 A

نامه‌های عاشقانه خواننده مشهور به حراج گذاشته شد / رسوایی دیگر برای مدونا

نامه‌های عاشقانه خواننده مشهور به حراج گذاشته شد / رسوایی دیگر برای مدونا

با رد شکایت مدونا، حراج نامه‌های عاشقانه او از سر گرفته خواهد شد.

ایران آرت: دادگاهی در آمریکا شکایت مدونا، ستاره آمریکایی موسیقی پاپ و درخواست او برای متوقف شدن حراج تعدادی وسایل شخصی‌اش بوسیله دوست سابقش را رد کرد.

به گزارش بی‌بی‌سی، نامه‌های عاشقانه قدیمی و یک شانه سر که چند تار موی مدونا به آن چسبیده از جمله وسایلی است که به حراج گذاشته شده است.

قاضی یک دادگاه در نیویورک شکایت مدونا علیه دارلین لوتز، دوست سابق این خواننده مشهور را رد کرد و گفت که حق او برای پس گرفتن وسایلش مشمول مرور زمان شده است.

یکی از چیزهایی که به حراج گذاشته شده نامه‌ای از توپاک شکور،خواننده رپ است که پس از قطع رابطه با مدونا به او نوشته شد.

مدونا سال‌ها با توپاک شکور، خواننده مشهور موسیقی رپ که در سال ۱۹۹۶ با شلیک گلوله افراد ناشناس کشته شد، رابطه پنهانی داشت.

وبسایت "تی ام زد"، که اخبار مربوط به ستارگان سینما و موسیقی را منتشر می‌کند، نوشت که حراج این وسایل از ماه ژوئیه از سرگرفته می‌شود.

مدونا ادعا کرده بود که هرگز نمیدانسته که نامه سال ۱۹۹۵ توپاک شکور در دست خانم لوتز است تا اینکه سال گذشته از به حراج گذاشتن آن در اینترنت مطلع شد.

Untitled

توپاک شکور، اسطوره موسیقی رپ، در این نامه پراحساس نوشته بود که بودن با یک مرد سیاه پوست ممکن است به پشرفت مدونا کمک کند اما بیرون رفتن با یک زن سفید پوست به محبوبیت او ضربه خواهد زد.

این دو نفر سال‌ها دارای رابطه پنهانی بودند و به تازگی مدونا درباره این رابطه آشکارا صحبت کرده است.

قاضی دادگاه در رای خود که روز دوشنبه منتشر صادر اعلام کرد که ستاره پاپ و خانم لوتز در سال ۲۰۰۳ اختلاف پیدا کردند و یک سال پس از آن که بر سر کار هنری، کارشان به دادگاهی کشیده شد، مدونا سندی را امضا و در آن اعلام کرد که در آینده "هیچ ادعایی" علیه دوست خود مطرح نخواهد کرد.

مدونا سال گذشته در دادگاه گفته بود که شهرت او نباید باعث نقض حق حریم شخصی او شود بخصوص در رابطه با وسائل کاملا شخصی.

به گفته قاضی بر این اساس مدونا نمیتواند ادعایی درباره وسایلی که به حراج گذاشته شده مطرح کند.

مدونا توپاک شکور
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین