کد خبر: 19759 A

پشت پرده عکس‌های جنجالی رحمان و رحیم "پایتخت" / اشک دوقلوهای خواننده چگونه در آمد

پشت پرده عکس‌های جنجالی رحمان و رحیم "پایتخت"  / اشک دوقلوهای خواننده چگونه در آمد

رحمان و رحیم پایتخت می‌گویند به آن‌ها گفته شده بود که عکس‌های جنجالی نگیرند و وارد حاشیه نشوند.

ایران آرت: مصطفی و مجتبی بلال حبشی دوقلوهای سریال "پایتخت" هستند که با موسیقی زیبای خود در این سریال مورد توجه قرار گرفتند و نام‌شان کم‌کم بر سر زبان‌ها افتاد.

این دو برادر این روزها به‌صورت جدی فعالیت موسیقایی خود را پی می‌گیرند و این بهانه‌ای برای یک گفتگو با آن‌ها بود. در ادامه بخش‌هایی از گفت‌وگوی هنرآنلاین با این دو برادر را در ایران آرت بخوانید.

ویدئوهایی که از شما در فضای مجازی پخش شد، واکنش‌های مثبت و خوبی را به همراه داشت. توقع این حجم از واکنش‌های مثبت مردم را داشتید؟

مجتبی: ما هنوز قطعه‌ای از خودمان منتشر نکرده‌ایم و فقط قطعات سایر خواننده‌ها را خوانده‌ایم. در سریال "پایتخت" هم از ما خواستند که از آثار خواننده‌های دیگر بخوانیم چون کارهای خودمان هنوز مجوز نگرفته‌اند. با این‌که آهنگ دیگران را خواندیم ولی خداراشکر خوب دیده شدیم و مردم‌دوست داشتند.

چه برنامه‌ای برای آینده دارید؟ نمی‌خواهید روی آلبوم کار کنید؟

مصطفی: در حال حاضر به فکر آلبوم نیستیم. ما قبل از فیلم‌برداری "پایتخت ۵" قصد داشتیم کارهای‌مان را منتشر کنیم ولی کارها آماده نشد. انشاءلله در همین ماه کارهای‌مان به تهیه‌کنندگی جناب آقای مسعود دهقان بیرون می‌آید.

در ادامه می‌خواهید خوانندگی را ادامه بدهید یا بازیگری؟

مصطفی: واقعیت این است که ما از همان اول خوانندگی را انتخاب کرده‌ایم و در مازندران هم خوانندگی می‌کردیم.

مجتبی: آقای تنابنده بیشتر به خاطر استایل‌ موهای‌مان می‌گفتند برای "پایتخت" خوب هستیم. البته ما اصرار کردیم که دوست نداریم به‌عنوان بازیگر شناخته شویم و اگر می‌شود برای ما سکانس‌هایی بنویسید که بیشتر صدای‌مان شنیده شود.

از بین خواننده‌ها صدای کدام‌یک را بیشتر دوست دارید؟

مجتبی: محسن یگانه و محسن چاوشی. البته خواننده خوب زیاد داریم.

مصطفی: همه خواننده‌ها خوب هستند ولی من سیر صعودی محسن یگانه را خیلی دوست داشتم. محسن یگانه خواننده باهوشی است و برای کارش خیلی زحمت می‌کشد و همچنین در ساززدن هم قوی است. محسن چاوشی را هم خیلی دوست دارم.

از سری جدید سریال"پایتخت" راضی بودید؟ برخورد مردم با شما چطور بود؟

مجتبی: خیلی خوب بود. ما فکر نمی‌کردیم چنین برخوردی با ما صورت بگیرد. تک‌تک بازیگرها خوب دیده شدند. شنیده شدن موسیقی‌مان، بهترین اتفاق برای ما در "پایتخت ۵" بود.

مصطفی: در پایتخت ۴ هم پیشنهاد می‌دادیم که بخوانیم ولی خیلی روی این داستان مانور نمی‌دادند. یکی از اتفاقات خوبی که برای ما افتاد، مربوط به کلیپ پشت‌صحنه‌ها بود. دوستان به ما گفتند برای‌مان بخوانید و ما خواندیم. ویدئوی آن اجراها پخش شد و به دیده شدن ما خیلی کمک کرد.

و البته اتفاقی که خیلی به شما کمک کرد، به اشتراک گذاشتن ویدئوتان توسط یکی از خوانندگان قدیمی بود.

مجتبی: بله. ایشان یکی از الگوهای ما هستند و کارشان واقعی ستودنی است. من وقتی آن ویدئو را دیدم، اشکم درآمد. به‌خصوص این‌که 5 دقیقه قبل از آن ویدئو به ما زنگ زدند و گفتند از حاشیه دوری کنید و عکس نگیرید. با ما به‌تندی حرف زده بودند و دل ما شکسته بود ولی وقتی آن ویدئو را دیدیم، هر دو از خوشحالی اشک ریختیم.

موهایتان مال خودتان است؟!

مصطفی: بله. طبیعی است. از ۱۴-۱۳ سالگی همین‌طور بود. ما موهایمان را بلند کردیم و دیدیم خودش فر شد.

نقش شما در سریال "پایتخت" خیلی پررنگ نیست و بیشتر روی خواننده بودن شما مانور داده می‌شود. این فضا را تیم کارگردانی و نویسنده به شما ندادند یا این‌که خودتان خیلی تمایلی نداشتید وارد بخش بازیگری شوید؟

مصطفی: خودمان قطعاً دوست داشتیم بازیگری را تجربه کنیم و فکر می‌کنیم اگر به ما فضا می‌دادند، در بازیگری هم خودمان را نشان می‌دادیم. به‌خصوص این‌که گروه کارگردانی "پایتخت" آن‌قدر قوی هست که از یک نابازیگر هم بازیگر بسازد. به‌هرحال گروه صلاح را بر این دیدند که بیشتر خوانندگی ما دیده شود. ما از نقش‌مان راضی هستیم و فکر می‌کنیم اگر نقش‌مان بیشتر شود هم از پس آن برمی‌آییم ولی تا همین‌جا هم راضی هستیم و از گروه "پایتخت" تشکر می‌کنیم.

در "پایتخت 6" هم حضور خواهید داشت؟

مجتبی: ان‌شاءالله... حتماً.

پایتخت رحمان و رحیم مصطفی بلال حبشی مجتبی بلال حبشی
نظرات خوانندگان
  • آوا
    پاسخ

    با سلام من خیلی این سریال دوست دارم واقای مصطفی واقای مجتبی خیلی قشنگ بازی کردن با تشکر

  • پرنیا
    پاسخ

    سلام، اقایون برادران حبشی صداتون انصافا عالیه و همچنین بازیگریتون، موفق باشید

  • ملیسا
    پاسخ

    با سلام برادران حبشی من عاشق آهنگ های جدید شما و بازیکردن شما هستم

  • فائزه
    پاسخ

    صداشون عالیه .....موفق باشید برادران دوقلو.

  • امیر
    پاسخ

    شماها بی نظیرین

  • یگانه
    پاسخ

    سلام صدای واقعا عالی دارید من خودم شمالیم

  • مریم
    پاسخ

    سلام . صدای مجتبی و مصطفی و خوندنشون فوق العادست و من طرفدار اصلی شما ام
    موفق باشید

  • رویا
    پاسخ

    صداتون خیلی خوبه افلین بهتون🤪

  • ناشناس
    پاسخ

    عالی

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین