کد خبر: 19746 A

بازدید 125 هزار نفر از یک فستیوال موسیقی / لئوناردو دی‌کاپریو، سلنا گومز و جاستین بیبر در میان تماشاگران

بازدید 125 هزار نفر از یک فستیوال موسیقی / لئوناردو دی‌کاپریو، سلنا گومز و جاستین بیبر در میان تماشاگران

شمار شرکت‌کنندگان در نخستین آخر هفته جشنواره کوچلا در سال جاری به حدود ۱۲۵ هزار تن رسید.

ایران آرت: جشنواره سالانه‌ موسیقی و هنر "کوچلا" هفته گذشته در دره بیابانی به همین نام در جنوب کالیفرنیا و در فاصله ۲۱۵ کیلومتری لس‌آنجلس برگزار شد.

لئوناردو دی‌کاپریو، سلنا گومز، جاستین بیبر، بلا حدید سوپر مدل و برخی از اعضای خانواده کارداشیان‌-‌جنر از جمله افراد سرشناس حاضر در این جشنواره بودند.

بیانسه، امینم، د ویکند، کاردی بی، آریانا گرانده، اس‌زی‌ای، هیم و فرنچ مونتانا نیز از جمله هنرمندانی بودند که در این جشنواره به اجرای برنامه پرداختند.

علاوه بر اجراهای فوق‌العاده، چیدمان‌های هنری در کوچلا نیز درست به اندازهٔ موسیقی آن خوب بود. "اسپکترا" نام یک چیدمان هنری هفت طبقه است که در آن شش هزار شعله لامپ ال‌ای‌دی و سیصد پنجره پلاستیکی رنگی به کار رفته است. یک استودیوی طراحی در انگلیس به نام نیوزباب‌ستنس، با الهام گرفتن از جلوه‌هایی که در هنگام غروب و طلوع آفتاب روی می دهند، اسپکترا را ساخته است.

41c2e956-c1ac-4c7f-a642-ed1df67fc865 (1)

رسانه‌های آمریکایی گزارش داده‌اند که شمار شرکت‌کنندگان در نخستین آخر هفته جشنواره کوچلا در سال جاری به حدود ۱۲۵ هزار تن رسیده است. قرار است تعداد کل بازدیدکنندگان از این جشنواره که همه ساله در دو آخرهفتهٔ ‌پیاپی برگزار می‌شود، به زودی اعلام شود.

سال آینده بیستمین سال برگزاری جشنواره موسیقی و هنر دره‌ کوچلا خواهد بود و فهرست برنامه‌های آن قرار است در ماه ژانویه سال ۲۰۱۹ اعلام شود.

بیانسه دی کاپریو کوچلا جی زی آریانا گرانده امینم د ویکند فرنچ مونتانا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین