کد خبر: 19550 A

حمله تند خواننده معروف به حمید هیراد

حمله تند خواننده معروف به حمید هیراد

پرواز همای با انتشار ویدئویی از اجرای حمید هیراد نوشت: خدا را شکر که بابک بیات‌ها و واروژان‌ها زنده نیستند تا این روزهاى ننگین را ببینند.

ایران آرت: کنسرت حمید هیراد و ناتوانی او در خواندن بر روی استیج حاشیه‌های زیادی را باعث شده است.

به گزارش ایران آرت، پرواز همای خواننده و نوازنده موسیقی ایرانی با انتشار فیلمی از کنسرت حمید هیراد در اینستاگرام نوشت: من کارى ندارم با این که این بنده خدا چرا به اینجا رسیده است. چرا شعرهاى دزدی {دیگران} را سر هم کرده است.

یا کارى ندارم به این چندین هزار نفر تماشاگر که چرا بلیت خریدند چون حق انتخاب دارند اما روى سخنم با شماست: آقایان شوراى موسیقى ارشاد که مجوز این موسیقى را داده‌اید. آقایان شوراى شعر که این اراجیف را تایید کرد‌ه‌اید. آقایان شوراى تایید خوانندگان که سال‌ها خواننده‌ها را براى اجراى کنسرت در سالن ها درجه‌بندى کردید.

آقای مهران مدیرى که ایشان را معرفى کردید و سنگ تمام گذاشتید. آقاى تهیه کننده،‌ آقایان سایت موسیقى ما که معرف ایشان و موسیقى ایران هستید و آقایان دیگر که سهیم هستید .

آیا این جایگاه موسیقى ایران است؟ با وجود این همه خواننده توانمند و با استعداد و خوش صدا در این مملکت شما راه بهترى براى درآمدزایى پیدا نمى‌کنید؟ به خدا شرم‌آور است که چشم‌‌ها را به همه این فاجعه‌ها بسته‌اید. این آبروى موسیقى پاپ ایران است؟

خدا را شکر که بابک بیات‌ها و واروژان‌ها زنده نیستند تا این روزهاى ننگین را ببینند.

کجاست ناصر عبداللهى با آن صداى توانمند و زیبا که ببیند چه کسانی جایگزینش شده‌‌اند.

همه شما که مدعى نشر فرهنگ و موسیقى ما هستید و این نوع صدا و موسیقى را تبلیغ مى‌کنید و سکوت کردید یقینا دشمنان فرهنگ و موسیقى ما هستید.

به خدا اگر دنبال خواننده مى‌گردید حتى به تالارهاى عروسى یا سفره‌خوانه‌ها سر بزنید صداى هزاران خواننده توانمند را خواهید شنید.

شما هم قدرت دارید هم پول دارید هم تلویزیون دارید که تبلیغ کنید و هم رابطه دارید. تو را به خدا دست یکى از این جوان‌هاى با استعداد را بگیرید و از آنها درآمدزایى کنید نه از هر کسى که او را مستقیم از خانه خودش به روى استیج‌هاى بزرگ مى‌برید که خوانندگان واقعى سال‌ها براى رسیدن به آنجا تلاش مى‌کنند.

به خدا این پول‌ها حرام هست.

اگر موسیقى این است که حق دارند حرامش کنند. این شما هستید که موسیقى را به چشم اهالى مذهب حرام کردید وگرنه موسیقى …

Untitled

پرواز همای حمید هیراد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین