کد خبر: 19485 A

آخرین مرد رمانتیک موسیقی: به اندازه موهایم عاشق شده‌ام

آخرین مرد رمانتیک موسیقی: به اندازه موهایم عاشق شده‌ام

لوریس چکناواریان گفت: من اندازه موهایم عاشق شده‌ام، اندازه اقیانوس اشک ریختم و اندازه آفتاب خندیدم اما باز هم باید بگویم که هنوز هیچ چیزی بلد نیستم.

ایران آرت: مجموعه برگزیده آثار لوریس چکناواریان آهنگساز و رهبر ارکستر پیشکسوت موسیقی کشورمان سه شنبه شب ۲۸ فروردین ماه در قالب برگزاری یک مراسم ویژه توسط موسسه فرهنگی هنری «رادنواندیش» در تالار وحدت تهران رونمایی شد.

به گزارش مهر، در این مراسم که با حضور لوریس چکناواریان و تعدادی از هنرمندان مطرح موسیقی، تئاتر و سینمای کشورمان برپا شد از پانزده اثر صوتی و تصویری این آهنگساز و رهبر ارکستر در قالب سیزده اثر صوتی و ۲ اثر تصویری که طی سال های گذشته توسط ارکسترهای مختلف داخلی و بین المللی اجرا شده، رونمایی شد.

لوریس چکناواریان در این مراسم گفت: دوستان عزیزی که امشب به اینجا آمدید، بدانید که من یک بروجردی ساده هستم که چیزی برای گفتن ندارم. من اندازه موهایم عاشق شده ام، اندازه اقیانوس اشک ریختم و اندازه آفتاب خندیدم اما باز هم باید بگویم که هنوز هیچ چیزی بلد نیستم. به راستی که این دنیا به قدری جالب است که من هنوز نمی دانم باید به آموختن چه چیزی مشغول باشم.

وی ادامه داد: من خودم را هیچ وقت جدی نگرفتم اما کارم را همیشه جدی می گیرم. من فقط به این موضوع مهم توجه می کنم که یک انسان از زندگی که خداوند به او داده، چه می خواهد ؟ من همیشه دوست داشتم به این موضوع فکر کنم و به آینده فکر کنم که بهترین کار چیست. بنابراین همه ما باید تلاش کنیم تا برای نسل آینده فضای امیدوار کننده ای را ترسیم کنیم. ما باید با موسیقی این پرچم را به نسل جوانمان منتقل کنیم و به آنها نشان دهیم که همیشه باید تلاش کرد و امیدوار بود.

پس از صحبت های چکناواریان، مجموعه برگزیده آثار این هنرمند در حضور بردیا صدرنوری مدیر موسسه فرهنگی هنری «رادنواندیش»، ناصر ایزدی مدیر بخش موسیقی موسسه، یارتا یاران و امید نیک بین به شکلی نمادین رونمایی شد.

فضل الله توکل، فریدون شهبازیان، میلاد کیایی، قاسم رفعتی، پری ملکی، کتایون ریاحی، پیمان سلطانی، سامان احتشامی، مزدا انصاری، فاضل جمشیدی، شیرین یزدان بخش، آناهیتا همتی، رضا خرم، نیما پناهی ها از جمله هنرمندانی بودند که در این مراسم حضور داشتند.

لوریس چکناواریان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین