کد خبر: 19471 A

اعتراض حامد همایون به شوخی‌های فضای مجازی / این توهین به شعور مردم است

اعتراض حامد همایون به شوخی‌های فضای مجازی / این توهین به شعور مردم است

حامد همایون گفت: تصویری که از من در کنار حمید هیراد و بهنام بانی در کنار برخی خواننده‌های قدیمی با کپشن چی بودند؛ چی شدند! منتشر شده است، به نظر من شوخی نیست و یک مدل بی احترامی است.

ایران آرت: سید حامد محمودزاده؛ پسر خوش لهجه شیرازی، یکی دو سالی است که ستاره موسیقی است. ابتدا با یک تک آهنگ یکباره مطرح شد، چند تیتراژ خواند و سپس اولین آلبومش را ارائه داد تا رکوردهای مختلفی را در عرصه موسیقی بشکند. این خواننده با فاطمه پاقلعه نژاد گفتگویی انجام داده که در ادامه گزیده ای از صحبتهایش را از ایران آرت خواهید خواند. 

** من فکر می کردم این استقبال صورت بگیرد ولی استقبال با این حجم عجیب و غریب نه. من و شاید هیچ کس فکرش را نمی کند که مثلا شما یک ترک بدهی آن ترک بشود «چتر خیس» و هیت ترین کار بشود.

** استقبالی که از «چتر خیس» شد را فکر می کنم نه من که شاید شخص دیگری هم نتواند تکرار کند، چون اتفاق خیلی خوبی بود ولی روال استقبال از کارهای ما خدا را شکر خیلی خوب بوده و ما توانستیم همیشه در کارهای برتر ماه قرار بگیریم.

** یک سری بچه ها هستند که سال هاست در موسیقی کار می کنند و نتوانسته اند نتیجه آنچنانی که خودشان توقع داشتند را بگیرند، نقدهای این افراد، احساسی است و نقدهای جذاب و درستی نیست. اما نقدهای آکادمیک را هم من، هم سامان امامی و هم آقای رجبپور می خوانیم و بررسی می کنیم.

** به خاطر فضای اینستاگرام و صفحات متعددی که ما را منشن می کنند تا الان خیلی از این شوخی ها را دیده ام.

تصویری که از من در کنار حمید هیراد و بهنام بانی در کنار برخی خواننده های قدیمی با کپشن چی بودند؛ چی شدند! منتشر شده است، به نظر من شوخی نیست و یک مدل بی احترامی است.

** من احساس می کنم ما وقتی چنین چیزهایی را انتشار می دهیم به شعور مردم هم توهین می کنیم.

** یک کنسرت در کانادا داشتیم؛ صدابردار سالن در تورنتو که دو سانس سولدآوت شده بود، به من گفت، احساس می کنم یک نسل جدید به موسیقی ایران وارد شده و چگونه است که شما با این استقبال عجیب و غریب مواجه شده اید؟ من احساس می کنم این نسل جدید است و خیلی از مردم هم پذیرفته اند و دوستش دارند. اینها دیگر شیطنت است.

حامد همایون بهنام بانی حمید هیراد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین