کد خبر: 19263 A

دلیل بپر بپرهای خواننده پاپ / با پراید مسافرکشی می‌کردم

دلیل بپر بپرهای خواننده پاپ / با پراید مسافرکشی می‌کردم

خواننده موسیقی پاپ گفت: قبل از اینکه آهنگ بخوانم و معروف شوم، با پراید مسافرکشی می‌کردم

ایران آرت: بهنام بانی چند سالی است که در عرصه موسیقی فعالیت دارد اما در یک سال اخیر طعم موفقیت را چشیده است. او از سال گذشته همکاری با حامد برادران را آغاز کرده و درست یک سال پیش قطعه موفق "علاقه خاص" را منتظر کرد و پس از آن همه قطعاتش با استقبال مخاطبین رو به رو شده است.

به گزارش ایران آرت، بانی در گفتگو با ماهنامه دیار به برخی سؤالات درباره فعالیتش در حوزه موسیقی پاسخ داده است.

** من از کودکی به خواندن علاقه داشتم. از 8 سالگی قرائت قرآن را شروع کردم. پدرم هم نوازنده آکاردئون بود و از همان زمان به موسیقی گرایش پیدا کردم. بعدها نواختن پیانو در حد معمولی را هم یاد گرفتم.

** صداهای خوبی در حال ورود به بازار موسیقی هستند و این تنوع برای شنونده لذت بخش است، چون بازار موسیقی چند وقتی یکنواخت شده بود. کارهای خوبی در حال تولید است و خوشحالم که مردم کارهای خوب گوش می کنند. این رقابت خیلی لذت بخش است. هیچ وقت نمی توانی احساس کنی که بهترین هستی و هر وقت به خودت مغرور شوی با سر به زمین می خوری! همین باعث می شود هر کس به تکاپوی بیفتد که خوب کار کند. اولین حرفی که به حامد گفتم این بود که کاری ندارم دیگران چه می خوانند، ولی ما کار خوب تولید کنیم. خدا را شکر خوشحالم که این اتفاق رخ داد.

** چه ایده آلی در موسیقی مدنظر دارم؟ این که مردم آهنگ هایم را بشنوند و با آن خاطره بسازند و آهنگ هایم برایشان تکراری نشود. خدا را شکر امروز که به این شکل است و خیلی خوشحالم در شرایطی که بسیاری از موزیک ها تاریخ مصرف دارند، هنوز «علاقه خاص» هم شنیده می شود.

** از خواننده های قدیمی، محمد اصفهانی و محمد علیزاده را دوست دارم و تا چند سال پیش قطعات حامی را هم گوش می کردم. مرحوم ناصر عبداللهی هم الگوی من بوده، البته من ژانرم را عوض کردم. در میان خواننده های نسل جدید هم سینا شعبانخانی، مسعود صادقلو و شهاب مظفری را دوست دارم.

ICY9kd3eXlbT

ضمن این‌که بهنام بانی اخیراً در گفت‌وگویی با تی‌وی پلاس به دلیل پرش‌هایش از روی استیج هم اشاره کرده و گفته است: فکر می‌کنم از دومین یا سومین جلسه تمرین که کارها را درآورده بودیم، با کمک حامد برادران به سراغ اکت‌ها رفتیم. از اولین کنسرت‌مان این اکت را داشتیم ولی به مرور خیلی بولد شدیم و پیچیدیم.

بانی همچنین به جنبه‌های دیگری از زندگی خود قبل از معروف شدن هم اشاره کرد و گفت مدتی با پراید مسافرکشی می‌کرده است. 

بهنام بانی حامد برادران
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین