کد خبر: 19247 A

موزیسین‌های پرطرفدار و خاطره‌انگیز در راه ایران

موزیسین‌های پرطرفدار و خاطره‌انگیز در راه ایران

اعضای گروه خاطره‌انگیز جیپسی کینگز برای اجرا به ایران خواهند آمد.

ایران آرت: شایار جعفری روابط عمومی اکسیر نوین در گفت و گو با میزان درباره برنامه های پیش رو در عرصه موسیقی گفت: گروه اسپانیایی "جیپسی کینگز" به عنوان طرف قرارداد خارجی در اردیبهشت ماه در ایران کنسرت برگزار می کند. 

وی در همین راستا افزود: گروه "جیپسی کینگز" 10، 12 و 13 اردیبهشت در تهران روی صحنه می رود و کنسرت این گروه تمدید خواهد شد و برای 14 و 16 اردیبهشت نیز مجددا برگزار می شود.

جعفری درباره کنسرت های خوانندگان ایرانی اظهار کرد: امیر عباس گلاب خواننده ای است که با ما قرارداد دارد اما زمان کنسرت این خواننده در تهران هنوز مشخص نیست. شهرستان ها نیز در برنامه اجراهای امیر عباس گلاب قرار دارد.

روابط عمومی اکسیر نوین درباره فعالیت های دیگر خوانندگان با این شرکت بیان کرد: دانوش و علی دیباج دیگر خوانندگانی هستند که با شرکت اکسیر نوین قرارداد دارند. دانوش قبل از تعطبلات نوروزی قطعه "یادم می مونه" را با تهیه کنندگی و مدیریت محمدرضا خانزاده منتشر کرد. میکس و تنظیم این قطعه را مسعود جهانی بر عهده دارد و شعر و موزیک آن را خواننده این اثر دانوش انجام داده است. علی دیباج نیز خواننده قطعاتی چون "بی تابم"، "آرومِ جونم" و"دیوونه بودم" است.

جیپسی کینگز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین