کد خبر: 19235 A

ستاره موسیقی پاپ از بیماری‌اش پرده برداشت

ستاره موسیقی پاپ از بیماری‌اش پرده برداشت

ماریا کری گفته اکنون تحت مداوا قرار دارد و دارو هم مصرف می‌کند.

ایران آرت: ماریا کری، خواننده سرشناس آمریکایی برای نخستین بار آشکارا به بیماری خلقی و روانی خود اشاره کرده و گفته در سال ۲۰۰۱ پزشکان ابتلای او به اختلال دوقطبی (افسردگی شیدایی) را تشخیص داده‌اند.

ماریا کری که با نشریه پیپل آمریکا گفتگو کرده تایید کرده که در سال ۲۰۰۱ و پس از آن که بیماری او شدت یافته در بیمارستان بستری شده بوده است.

این خواننده سرشناس که تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیون نسخه از آثارش در جهان به فروش رفته گفته فقط در همین اواخر بوده که برای درمان و رویارویی با این اختلال خلقی و روانی اقدام کرده است.

او گفته: "من تا همین اواخر با انکار این بیماری زندگی می‌کردم چرا که از واکنش دیگران می‌هراسیدم. اما تحمل این همه مشقت به تنهایی برایم غیرممکن شده است."

"برای همین هم جهت درمان اقدام کردم، اطرافم را پر از آدم‌های سودمند و حامی کردم تا بتوانم زودتر به سر کاری که عاشقش هستم بازگردم؛ یعنی نوشتن ترانه و خلق موسیقی".

خانم کری گفته اکنون تحت مداوا قرار دارد و دارو هم مصرف می‌کند.

در اختلال دوقطبی که به اختلال افسردگی-شیدایی هم شناخته می‌شود فرد در دوره‌های متوالی و متناوب با تجربه افسردگی و غمگینی شدید دست و پنجه نرم می‌کند که گاه بلافاصله به تجربه شادی و سرخوشی بیش از اندازه تبدیل می‌شود.

موسیقی پاپ ماریا کری اختلال دوقطبی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین