کد خبر: 19188 A

خواننده مشهور پاپ تغییر می‌کند!

خواننده مشهور پاپ تغییر می‌کند!

خواننده موسیقی پاپ تغییراتی در شکل موسیقی خود ایجاد خواهد کرد.

ایران آرت: فرزند محسن رجب پور مدیر برنامه‌های حامد همایون خواننده موسیقی پاپ در گفت‌و‌گو با میزان درباره فعالیت های این خواننده گفت: هنوز در تهران کنسرتی توسط همایون برگزار نخواهد شد اما اجرای کنسرت در شهرستان ها در برنامه ها گنجانده شده است.

وی در همین راستا افزود: به زودی یک تور بزرگ خارج از کشوردر برنامه حامد همایون قرار دارد که در این تور کنسرت درانگلستان قطعی شده است و کمتر از یک ماه دیگر همایون راهی این کشور خواهد شد. برگزاری در سایر کشورها هنوز قطعی نشده است.  

رجب پور درباره کنسرت های شهرستان حامد همایون بیان کرد: اجراها در شهرستان از چند روز آینده شروع می شود و برخی از شهرهای کوچک را در برمی گیرد که قبلا نیز در آن ها کنسرت برگزار کرده ایم.

وی ادامه داد: یکی از شهرهایی که تاکنون نرفته ایم و برای اولین بار همایون در آن اجرا خواهد داشت؛ یزد است که سعی می کنیم قبل از سفر انگلستان تاریخ آن اعلام شود.

رجب پور درباره ادامه فعالیت های حامد همایون، خاطرنشان کرد: از ترافیک کاری این خواننده به دلیل برنامه های جدید و جذاب که در تابستان برای مخاطبان در نظر دارند، کم شده است تا مخاطبان در فصل دوم سال با یک حامد همایون با سبک کاملا متفاوت، آهنگ ها و کنسرت های جدید و متفاوت تر روبرو شوند. سبک خواندن این خواننده کمی تغییر می کند و شکل اجراها نیز کاملا متفاوت خواهد شد یعنی از حالت سابق خارج و برنامه های ویژه ای برای این خواننده در نظر گرفته شده است.

حامد همایون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین