کد خبر: 19081 A

خواننده آذری بدون ابراهیم تاتلیس به تهران می‌آید! / اولین اجرای شریفیان پس از جنجال در بوشهر

خواننده آذری بدون ابراهیم تاتلیس به تهران می‌آید! / اولین اجرای شریفیان پس از جنجال در بوشهر

اردیبهشت امسال سه کنسرت از سهیل نفیسی، رحیم‌شهریاری و محسن شریفیان در تهران برگزار می‌شود.

ایران آرت: محسن شریفیان همراه با گروه "لیان" اولین کنسرت خود در تهران را پس از اجرای جنجالی در شهر کلمه واقع در استان بوشهر روی صحنه می‌برد. ضمن این‌که رحیم شهریاری نیز در حالی اجرای خود در تهران را روی صحنه می‌برد که در روزهای اخیر به خاطر دروغ 13 خود مبنی بر حضور ابراهیم تاتلیس در کنسرت وی در ایران خبرساز شده بود.  

به گزارش شرق، اردیبهشت امسال سه کنسرت از سهیل نفیسی، رحیم‌شهریاری و محسن شریفیان در تهران برگزار می‌شود.

کنسرت سهیل نفیسی

تازه‌ترین کنسرت سهیل نفیسی، خواننده روز ١١ اردیبهشت‌ به‌همت مؤسسه فرهنگی هنری «نغمه حصار» و تهیه‌کنندگی افشین معصومی در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود.

نفیسی در این کنسرت، منتخبی از چهار آلبوم منتشرشده خود از جمله «ریرا»، «ترانه‌های جنوب»، «چنگ و سرود» و «طرح نو» را برای علاقه‌مندان اجرا می‌کند. این در‌حالی است که اجرای چند قطعه منتشرنشده از دیگر برنامه‌هایی است که او در این کنسرت برای مخاطبانش در‌نظر گرفته است.

نفیسی اردیبهشت‌ امسال دو اجرای دیگر در شهرهای شیراز و بندرعباس خواهد داشت که تاریخ و نحوه تهیه بلیت این کنسرت در روزهای آینده اعلام می‌شود.

کنسرت رحیم‌ شهریاری

رحیم‌ شهریاری که اسفند گذشته در تهران و برج میلاد روی صحنه رفت، بار دیگر کنسرت تهران را تمدید کرد و در تاریخ ۱۹ اردیبهشت میزبان دوست‌داران موسیقی پاپ آذربایجانی در پایتخت خواهد بود.

شهریاری درباره جدیدترین اجرای زنده خود توضیح داد: همواره سعی کرده‌ام کنسرت‌های من شادترین و پرانرژی‌ترین اجراها باشند. در کنسرت قبلی میزان واکنش‌ها طوری بود که انرژی خوبی گرفتیم و خیلی‌زود تصمیم به تمدید این برنامه گرفته شد و هم‌اکنون و پس از استقبال از اجرای قبلی، با آثار جدید به استقبال دوست‌داران موسیقی آذربایجانی خواهیم رفت و قطعا اجرایی قوی را روی صحنه خواهیم برد.

این خواننده همچنین درباره حواشی یکی از پست‌های صفحات شخصی‌اش که در آن از حضور ابراهیم تاتلیس در ایران خبر داده بود، نیز گفت: چون دیدم صدای سحر‌آمیز او از رسانه ملی پخش شد، روز سیزدهم فروردین تصمیم گرفتم این موضوع را به عنوان دروغ سیزده مطرح کنم.

کنسرت ۱۹ اردیبهشت رحیم شهریاری به‌همت مؤسسه کامیاب بهاران و به تهیه‌کنندگی علی حق‌شناس برگزار خواهد شد.

کنسرت گروه لیان بوشهر

گروه لیان جدیدترین اجرای خود را در تاریخ ٢٣ و ٢٤ اردیبهشت در تهران و تالار وحدت روی صحنه می‌برد.

به گزارش هنرآنلاین، محسن شریفیان نوازنده و سرپرست گروه موسیقی «لیان»، با اعلام این خبر از اجرای کنسرتی جدید و پر ایده در تالار وحدت خبر داد و اعلام کرد مانند کنسرت قبلی این گروه، در تدارک اجرایی در چند بخش برای مخاطبان موسیقی است و سعی دارد بار دیگر دوست‌داران موسیقی جنوب و بوشهر را در دل پایتخت هیجان‌زده کند.

محسن شریفیان در کنسرت قبلی گروه لیان با نگاهی جدی‌تر به موسیقی جنوب و بهره‌گیری از توانمندی‌های هنرمندان این بخش از کشور، چند‌گروه قدیمی موسیقی از جمله گروه «ساحل مکران» را که در منطقه بلوچستان فعالیت می‌کند، در تالار وحدت به روی صحنه آورد و اجرای تلفیقی لیان و این گروه بازتاب جالب‌توجهی را در بین دوست‌داران موسیقی و اهالی رسانه داشت.

شریفیان همچنین با دعوت از یک نوازنده دف، قطعه‌ای از آثار موسیقی کُردی را به حاضران در سالن تقدیم کرد و آن را ادای احترامی به بازماندگان زلزله کرمانشاه دانست.

کنسرت ٢٣ و ٢٤ اردیبهشت گروه لیان به‌همت مؤسسه «کامیاب بهاران» و به تهیه‌کنندگی علی حق‌شناس برگزار خواهد شد و بلیت‌فروشی این کنسرت نیز در سایت «ایران‌کنسرت» آغاز شده است.

محسن شریفیان رحیم شهریاری سهیل نفیسی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین