کد خبر: 19072 A

خواننده پاپ از شاعرها عذرخواهی کرد / عکس

خواننده پاپ از شاعرها عذرخواهی کرد / عکس

حمید هیراد از شاعرهایی که شعر آنها را بدون اجازه تغییر داده و اجرا کرده بود عذرخواهی کرد.

ایران آرت: چند روز پیش بود که بیانیه اعتراضی 40 شاعر و ترانه‌سرا در سایت‌های مختلف منتشر شد و اهالی قلم به استفاده بدون اجازه از شعر شاعران جوان توسط خواننده‌ای به اسم حمید هیراد اعتراض کردند و درست بعد از گذشت چند ساعت حدود 2500 شاعر، ترانه‌سرا و هنرمند نیز به حمایت از این بیانیه دست به انتشار آن زدند و از بیانیه حمایت کردند.

کار اما به همین جا ختم نشد و علاوه بر خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و سایت‌های خبری نیز به این موضوع پرداختند و کمپین «نه به سرقت ادبی» فراگیر شد. نهایتا با صحبت‌های محمد‌علی بهمنی، رئیس شورای شعر و ترانه دفتر موسیقی قضیه برای مدت کوتاهی فیصله پیدا کرد و قرار شد که جلسه‌ای برگزار شود تا این مشکل حل شود.

به گزارش ایبنا، در همین راستا عصر روز گذشته (شنبه 18 فروردین‌ماه) جلسه‌ای میان شاعران معترض و مسئولان موسسه آوازی نو در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد که در پایان موسسه آوازی نو و حمید هیراد با امضای یک متن عذرخواهی از شاعران و ترانه‌سرایان تعهد دادند تا کلیه حقوق مادی و معنوی را بپردازند. همچنین در راستای توهین محمد ناصری، مدیر برنامه حمید هیراد این شخص به دلیل توهین‌های زشت و ناپسند به شاعران از کار خود اخراج شد.

متن نامه عذرخواهی حمید هیراد را بخوانید.

photo_2018-04-08_17-54-18

 

حمید هیراد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین