کد خبر: 18757 A

افشای ابعاد عجیبی از زندگی ستاره موسیقی پاپ / از خودکشی و اعتیاد به الکل تا اختلال دوقطبی

افشای ابعاد عجیبی از زندگی ستاره موسیقی پاپ / از خودکشی و اعتیاد به الکل تا اختلال دوقطبی

ستاره موسیقی پاپ فاش کرد که به دلیل مشکلاتی که در زندگی‌اش داشته به فکر خودکشی افتاده است.

ایران آرت: دمی‌ لواتو، خواننده جوان و مطرح آمریکایی در گفت‌وگوی جدیدش با دکتر فیل ابعاد جدید و عجیبی از زندگی خود را فاش کرد.

به گزارش ایران آرت، لواتو که با آلبوم "دمی" به شهرت رسید و هم‌اکنون یکی از پرطرفدارترین خوانندگان پاپ در آمریکا است، فاش کرد که از نوجوانی مبتلا به الکل بوده و در سنین بالاتر از مواد مخدر استفاده می‌کرده است.

دمی لواتو گفت: در سن 12 سالگی مورد آزار و آذیت قرار می‌گرفتم. من در جستجوی چیزی بودم و می‌خواستم بخشی از گروه‌های دوستان باشم. همان زمان بود که در خوردن هم اختلال داشتم. پس به الکل گرایش پیدا کردم و آرامش را در آن یافتم.

این خواننده پاپ  که روزی از اختلال دو قطبی رنج می‌برد، فاش کرد که بعد از گرایش به الکل، استفاده از مواد مخدر را هم شروع کرده است. البته دمی در حال حاضر اعتیاد ندارد ولی هم‌چنان اختلال او در خوردن پابرجاست.

ستاره جوان موسیقی پاپ دلیل گرایش عجیبش به الکل در سن 12 سالگی را پدرش می‌داند که علاقه خاصی به الکل و مواد داشته و این روی دمی هم تأثیر گذاشته است.

دمی لواتو همچنین گفت: برای اولین بار در سن 7 سالگی به فکر خودکشی افتادم. آن موقع علاقه عجیبی به مفهوم مرگ پیدا کرده بودم! روزهای خیلی سختی داشتم که هیچ‌وقت در موردش صحبت نمی‌کنم ولی فقط به شما این را بگویم که آن موقع فکر می‌کردم با مرگ، دردهایم برای همیشه از بین می‌رود.

لواتو 26 ساله تا کنون 6 آلبوم در سبک پاپ منتشر کرده و جوایز مختلفی را دریافت کرده است. او تجربه بازی در 4 فیلم سینمایی را هم در کارنامه خود دارد.

دمی لواتو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین