کد خبر: 18720 A

ماجرای اختلاف محسن چاوشی و سینا سرلک / همکاری دوباره این دو خواننده

ماجرای اختلاف محسن چاوشی و سینا سرلک / همکاری دوباره این دو خواننده

سینا سرلک از همکاری دوباره با محسن چاوشی در سریال "شهرزاد" خبر داد.

ایران آرت: سینا سرلک که دو سال پیش با همخوانی در قطعه "کجایی" با محسن چاوشی به شهرت فراوانی رسید، درباره ماجرای اختلافش با این خواننده توضیح داد.

خبرآنلاین نوشت: شب گذشته مهران مدیری در برنامه دورهمی به کارهای مشترک سینا سرلک و محسن چاووشی در سریال "شهرزاد" اشاره کرد و گفت: کارهای مشترکی که برای این سریال خواندید بسیار زیبا بود، محسن عزیز چند بار به "دورهمی" دعوت شد اما گفتگو نمی کند، جایش خالی است.

مدیری در ادامه از سرلک درباره اختلافش با چاوشی سوال کرد و او در پاسخ گفت: اختلاف نداریم، همه فکر کردند ما باهم اختلاف داریم اما اینطور نیست. محسن عزیز از دوستان من هستند. در مقطعی از کار کارگردان و تهیه‌کننده تصمیم می‌گیرند که هنرمندی در بخشی از کار در یک زمان نباشد. البته قرار است در قسمت‌های آینده "شهرزاد" قطعه مشترک داشته باشیم. متاسفانه یک عده‌ای بدون اینکه اطلاعی داشته باشند حاشیه درست می کنند.

به گزارش ایران آرت، سینا سرلک در حالی ماجرای اختلافش با چاوشی را تکذیب کرد که سال گذشته بارها با جملات کنایه‌آمیز از محسن چاوشی انتقاد کرده بود و طرفداران محسن چاوشی را هم از صفحه خود بلاک کرد.

در قسمت نهم فصل دوم سریال "شهرزاد" قطعه‌ای با نام "تنها امید زندگی" با صدای سرلک پخش شد که این قطعه و همین‌طور ماجرای حذف نام چاوشی از روی جلد سریال "شهرزاد" باعث ایجاد حاشیه شد.

پس از آن در قسمت یازدهم سریال و در حالی‌که قرار بود یک اثر دو صدایی با شعری از باباطاهر از چاوشی و سرلک منتشر شود، صدای سرلک به طور کلی از شهرزاد حذف شد و چاوشی قطعه "کاش ندیده بودمت" را به صورت تک‌صدایی منتشر کرد.

در فصل سوم سریال "شهرزاد" هم خبری از سرلک نبود و محسن چاوشی در قطعه "جمعه" از آوای علی چراغی استفاده کرد.

در ادامه باید دید که آیا چاوشی و سرلک دوباره با هم همکاری کرده‌اند یا قطعه‌ای که سرلک می‌گوید در ادامه فصل 3 "شهرزاد" منتشر می‌شود، یکی از دو قطعات به جا مانده از فصل دوم سریال است.

محسن چاوشی سینا سرلک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین