کد خبر: 18332 A

آغاز دور جدید فشارها بر اجراهای موسیقی / کنسرت خواننده معروف مجوز نگرفت!

آغاز دور جدید فشارها بر اجراهای موسیقی / کنسرت خواننده معروف مجوز نگرفت!

پس از لغو کنسرت فرزاد فرزین در سبزوار و ممنوعیت اجرای پاپ در رامسر، کنسرت علیرضا قربانی هم مجوز نگرفت.

ایران آرت: به گزارش ایلنا، علیرضا قربانی و مدیربرنامه‌هایش؛ هر دو در صفحه شخصی‌شان در توئیتر درباره کنسرت در شهرهای ساری و طرقبه نوشتند: «هر دو کنسرت ساری و طرقبه ما با فشار و دستور دادستان مجوز نگرفته. فکر می‌کنم دور تازه‌ای از فشارها برای اجراهای موسیقی شروع شده! خبر به‌صورت شفاهی به ما رسیده، جزئیات بیشتر و دقیق‌تر رو منتشر خواهیم کرد.»

RT6i7RvyDaN9

این درحالی است که روز جمعه گذشته 18 اسفند نیز کنسرت فرزاد فرزین و گروه شوک در سبزوار از سوی دادستانی لغو شد. فرزاد فرزین روز جمعه 18 اسفند ضمن انتشار فیلم کوتاهی در جمع مخاطبانش در سبزوار گفت: ما به همراه گروه شوک در سبزوار هستیم. باتوجه به اینکه برنامه از سوی ارشاد سبزوار دوباره تایید شده بود، متاسفانه از طرف دادستانی ظاهرا این برنامه لغو شد. به هر حال ما آمده بودیم این برنامه را برگزار کنیم و به عشق دوستانی که در اینجا هستند، حضور پیدا کردیم. انشاءالله فرصتی باشد که در خدمتشان باشیم.

همچنین روز سه‌شنبه 15 اسفند محمد علی‌آبادی (رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار) گفته بود: «مجوز برگزاری براساس اجرای صحنه‌ای بوده اما موسسه مجری تصمیم به برگزاری کنسرت به شکلی دیگر داشته است. باوجود اخطارها و پیگیری‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار این تخلفات برطرف نشد از این رو با تصمیم امام جمعه و هماهنگی دادستان سبزوار این کنسرت لغو شد. لغو این برنامه درحالی صورت گرفت که بیشتر بلیت‌های آن خریداری شده است.»

کنسرت فرزاد فرزین علیرضا قربانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین