کد خبر: 18325 A

ستاره‌ای که مرگ را به چشم دید/ بازگشت سلینا به زندگی پس از پیوند کلیه

ستاره‌ای که مرگ را به چشم دید/ بازگشت سلینا به زندگی پس از پیوند کلیه

خواننده و بازیگر 25 ساله آمریکایی پس از دریافت کلیه بهترین دوست خود تا یک قدمی مرگ رفت و دوباره به این دنیا بازگشت.

ایران‌آرت: سلینا گومز که سال‌ها از نارسایی کلیوی رنج می‌برد، سرانجام مدتی پیش در یک عمل جراحی 180 دقیقه‌ای پیوند کلیه شد و پزشکان کلیه بهترین دوست سلینا یعنی فرانسیا رایسا را به او پیوند زدند اما این عمل سخت چنانکه انتظار می‌رفت موفق نبود و بدن خواننده محبوب تا آستانه پس زدن کلیه پیش رفت و بر اساس آنچه رایسا در گفتگوی اخیر خود اعلام کرده، حتی خطر مرگ سلینا را تهدید می‌کرد.

سلینا گومز و فرانسیا رایسا

رایسا که تابستان گذشته در اقدامی کاملا ایثارگرانه یکی از کلیه‌های خود را به بهترین دوستش سلینا اهدا کرد، درباره عمل پیوند و پیامدهای آن به نشریه W گفت: «اوضاع واقعا بد بود. وقتی به هوش آمدم، پیامکی از سلینا دریافت کردم که نوشته بود یکی از سرخرگ‌هایش را از دست داده است. او خیلی ترسیده بود. پزشکان بلافاصله سلینا را به اتاق عمل منتقل کردند و با استفاده از یکی از رگ‌های پایش فعالیت کلیه را به حالت عادی برگرداندند. او مرگ را به چشم دید.»

سلینا گومز که سال 2015 متوجه وخامت اوضاع کلیه خود شده بود، پس از به دست آوردن سلامتی به عرصه فعالیت‌های هنری بازگشت و علاوه بر بازی در فصل دوم «13 دلیل برای اینکه...»، روی آلبوم بعدی‌اش هم کار کرد. ماه گذشته میلادی هم اعلام شد خواننده جوان تحت درمان افسردگی و ناراحتی پس از عمل قرار گرفته است.

مهدی فروتن سلینا گومز فرانسیا رایسا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین