کد خبر: 18222 A

آهنگ رسمی جام جهانی روسیه منتشر شد

آهنگ رسمی جام جهانی روسیه منتشر شد

از قطعه رسمی جام جهانی روسیه با نام "رنگ‌ها" (Colors) رونمایی شد.

ایران آرت – سجاد مالمیر: جیسیون درولو، خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی ترانه رسمی جام جهانی 2018 روسیه را در صفحه یوتیوب خود منتشر کرد.

به گزارش ایران آرت، قطعه رسمی جام جهانی روسیه "رنگ‌ها" (Colors) نام دارد و در فضایی ریتمیک و پر هیجان تولید شده است و انتظار می‌رود با استقبال خوبی از سوی مخاطبان موسیقی و فوتبال همراه شود.

قطعه "رنگ‌ها" در حالی در یوتیوب درولو منتشر شده که قرار است روز 16 مارس به طور رسمی به فروش گذاشته شود و درولو فعلاً توضیحی درباره انتشار زودتر از موعد این اثر نداده است.

درولو ترانه Colors را روز 14 ژوئن در مراسم افتتاحیه جام جهانی فوتبال 2018 اجرا خواهد کرد.

پیش از این نام لیدی گاگا به عنوان خواننده آهنگ رسمی جام جهانی اعلام شده بود که فیفا این ادعا را رد کرد و جیسون درولو جوان را خواننده این اثر دانست.

تولید آهنگ رسمی برای جام جهانی فوتبال از جام جهانی 1962 شیلی آغاز شد و پیش از این آهنگ رسمی جام جهانی را خواننده‌های سرشناسی نظیر شکیرا و جنیفر لوپز در جام‌های جهانی مختلف اجرا کرده بودند.

ضمن این‌که هر کشور نیز به طور جداگانه آهنگ مختص به خودش را می‌سازد که در ایران ارکسترهای ملی و سمفونیک به عنوان سازندگان قطعه رسمی جام جهانی مشغول تولید این اثر هستند ولی فعلاً خواننده این اثر مشخص نشده است.

مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

جام جهانی روسیه جام جهانی 2018 جیسیون درولو
نظرات خوانندگان
  • هما
    پاسخ

    <b>خیلی خوب بود این مطلب تون
    یک مقاله هم میخواندم در مورد دیدنی ترین شهر های برگزارکننده جام جهانی 2018 که توصیه میکنم بخوانید چون برای من جالب بود
    https://www.touristgah.com/Article/515</b>

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین