کد خبر: 17739 A

اعتراض گسترده به قیمت بلیت کنسرت "رولینگ استونز"

اعتراض گسترده به قیمت بلیت کنسرت "رولینگ استونز"

طرفداران "رولینگ استونز" به قیمت سرسام‌آور بلیت اجراهای جدید گروه اعتراض کردند.

ایران آرت: گروه "رولینگ استونز" اخیراً اعلام کرد که ماه‌های می و جون تور بریتانیا را آغاز خواهد کرد و در شهرهای لندن، منچستر، ادینبرو و کاردیف اجرا خواهد داشت.

به گزارش نوا، فروش بلیت‌های این تور از ۲ مارچ آغاز خواهد شد. هواداران بسیاری پس از مشاهدۀ قیمت بلیت‌ها در شبکه‌های اجتماعی ابراز ناراحتی و نگرانی کردند. قیمت بلیت‌های استادیوم لندن که روز ۲۲ می برگزار خواهد شد برای بخش ایستاده ۴۵۰ پوند و برای بخش صندلی‌ها از ۹۰ تا ۲۰۳ پوند است.

یکی از طرفداران این گروه در توئیتر خود نوشته است: "من عاشق رولینگ استونز هستم اما بلیتی که از ۹۰ پوند شروع می‌شود واقعا مسخره است. قیمت بلیت‌ها دیگر دارد دیوانه‌کننده می‌شود."

گروه رولینگ استونز بهار آینده نخستین تور کنسرت‌های خود را در بریتانیا پس از پنج سال از ورزشگاه لندن در استرتفورد آغاز و در سه شهر دیگر برنامه اجرا می‌کند. منچستر، کاردیف در ولز و ادینبورگ در اسکاتلند دیگر شهرهایی هستند که میزبان اعضای گروه رولینگ استونز می‌شود.

چهار عضو گروه بخش اول تور کنسرت "بدون فیلتر" را پاییز گذشته در اروپا آغاز کردند و قرار است 22 ماه می در لندن پس از حدود پنج سال با هواداران خود دیدار کنند. میک جگر، کیت ریچاردز، رونی وود و چارلی واتس اعضای رولینگ استونز هستند.

ابتدا قرار بود تور کنسرت اروپا با اجراهای بریتانیا ادامه یابد اما به دلیل برنامه فشرده رقابت‌های ورزشی، سالن و مکان مناسب برای اجرا پیدا نشد. رولینگ استونز آخرین بار تابستان 2013 در سرزمین مادری خود برنامه اجرا کردند و دو نوبت در هاید پارک لندن روی صحنه رفتند. یکی از مشهورترین، محبوب‌ترین و پیشروترین گروه‌های موسیقی راک بریتانیا و جهان 55 سال است که در گوشه و کنار دنیا تور کنسرت برپا می‌کند.

رولینگ استونز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین