کد خبر: 17702 A

حمله تند محمد علیزاده به رضا صادقی / شما شیر هستید و ما موش! / صادقی مدرک رو کرد

حمله تند محمد علیزاده به رضا صادقی / شما شیر هستید و ما موش! / صادقی مدرک رو کرد

محمد علیزاده واکنش تندی به صحبت‌های چند ماه گذشته رضا صادقی علیه خودش نشان داد و به انتقاد از او پرداخت.

ایران آرت: روز گذشته برنامه "من و شما" با اجرای آرش ظلی‌پور میزبان محمد علیزاده، خواننده پاپ بود. 

به گزارش ایران آرت، علیزاده در بخشی از این برنامه به انتقاد تند از صحبت‌های چند ماه پیش رضا صادقی پرداخت. صادقی در همین برنامه از علیزاده به خاطر اجرای بدون اجازه یکی از آثار جنوبی‌اش انتقاد کرده و به ظلی‌پور گفته بود: با محمد علیزاده مشکل ندارم ولی گله دارم، برای من محمد علیزاده، علیزاده الان نیست، ما با یکدیگر رفت و آمد داشتیم اما محمد علیزاده یک بار زنگ نزد که بگوید، برادر بزرگم من این کار تو را خواندم.

صادقی افزود: از سویی انگار وقتی هم به علیزاده گفته شده که شاید رضا صادقی از اینکه کارش را خوانده ای ناراحت شود، گفته این کار فلکلور بوده که من خواندمش اما این  اثر را من ساخته ام و خوانده ام و  دوست داشتم محمد علیزاده با یک تماس ساده به من بگوید که کار تو را خوانده ام و من لذت ببرم از اینکه محمد علیزاده یکی از آثار من را بازخوانی کرده است.

صادقی در آن برنامه به این شایعات که علیزاده روزی در استودیوی صادقی برای او چای می ریخته و حالا به یک خواننده پرطرفدار تبدیل شده هم واکنش نشان داد و این صحبتها را رد نکرد و گفت محمد علیزاده این کار را از سر لطف انجام داده است. 

روز گذشته علیزاده به همین صحبت‌های صادقی واکنش نشان داد و گفت: ایشان صحبت‌هایی را در تلویزیون مطرح کردند و من هم به همین دلیل در تلویزیون این حرف‌ها را می‌گویم، پستی در صفحه اینستاگرام رضا صادقی دیدم که نوشته بود من شیرم و بقیه موش هستند، من به شوخی گرفتم چون می‌دانستم ایشان اصولا به این حیوانات از جمله شیر علاقه دارد. اما بعدا متوجه شدم در پستی حرف‌هایی زدند که اصلا در شان خواننده‌ای که مردم با عاشقانه‌هایش خاطره ساختند و گریه کردند، نیست. من همینطور که آن حرف‌ها را می‌خواندم اشک می‌ریختم.

این خواننده ادامه داد: البته من که او را در دل خودم بخشیدم اما قطعا خدای من و پسر من که در آینده به دنیا خواهد آمد، به‌خاطر اشک‌های من رضا صادقی را نخواهد بخشید. من از کسی کینه نمی‌گیرم چون اگر بگیرم نمی‌توانم برای مردم عاشقانه بخوانم.

بعد از این صحبت‌ها صادقی در صفحه اینستاگرامش متن یکی از مصاحبه های علیزاده را به اشتراک گذاشت که علیزاده در آن از علاقه شدید خود به صادقی گفته بود. صادقی با انتشار این عکس می خواست جایگاه قبلی علیزاده را به او یادآوری کند.

photo_2018-03-02_21-59-03

رضا صادقی محمد علیزاده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین