کد خبر: 17518 A

بازگشت راکر های معروف به صحنه

بازگشت راکر های معروف به صحنه

اعضای گروه "رولینگ استونز" پس از 5 سال گرد هم می‌آیند.

ایران آرت: گروه رولینگ استونز بهار آینده نخستین تور کنسرت‌های خود را در بریتانیا پس از پنج سال از ورزشگاه لندن در استرتفورد آغاز و در سه شهر دیگر برنامه اجرا می‌کند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، منچستر، کاردیف در ولز و ادینبورگ در اسکاتلند دیگر شهرهایی هستند که میزبان اعضای گروه رولینگ استونز می‌شود. چهار عضو گروه بخش اول تور کنسرت «بدون فیلتر» را پاییز گذشته در اروپا آغاز کردند و قرار است 22 ماه می در لندن پس از حدود پنج سال با هواداران خود دیدار کنند. میک جگر، کیت ریچاردز، رونی وود و چارلی واتس اعضای رولینگ استونز هستند.

ابتدا قرار بود تور کنسرت اروپا با اجراهای بریتانیا ادامه یابد اما به دلیل برنامه فشرده رقابت‌های ورزشی، سالن و مکان مناسب برای اجرا پیدا نشد. رولینگ استونز آخرین بار تابستان 2013 در سرزمین مادری خود برنامه اجرا کردند و دو نوبت در هاید پارک لندن روی صحنه رفتند. یکی از مشهورترین، محبوب‌ترین و پیشروترین گروه‌های موسیقی راک بریتانیا و جهان 55 سال است که در گوشه و کنار دنیا تور کنسرت برپا می‌کند.

ریچاردز که گیتاریست گروه است، در بیانیه‌ای احساس به مناسبت اجرای تور کنسرت بریتانیا نوشت: «کار کردن با این گروه لذتی وصف‌ناپذیر است. هیچ‌چیز نمی‌تواند مانع ما شود و ما تازه در آغاز راه هستیم.» ورزشگاه لندن در 22 می، ورزشگاه اولدترافورد منچستر در پنجم ژوئن، ماریفیلد ادینبورگ در 9 ژوئن، ورزشگاه کاردیف در 15 ژوئن و سرانجام توئیکنهم لندن در 19 ژوئن میزبانان رولینگ استونز خواهند بود.

گروه موسیقی راک یوتو U2 شامل بونو، آدام کلیتن، اج و لری مولن جونیر در حال حاضر رکورددار پردرآمدترین تور کنسرت تاریخ است که بین سال‌های 2009 تا 2011 با تور 360درجه به دست آمد. رولینگ استونز هم در تور بیگر بنگ سال‌های 2005 تا 2007 در رده دوم پردرآمدترین کنسرت‌های تاریخ ایستاده است. بلیت‌فروشی کنسرت تازه این گروه از دوم مارس آغاز می‌شود.

رولینگ استونز میک جگر رونی وود کیت ریچاردز چارلی واتس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین