کد خبر: 17076 A

رکورد یوتیوب توسط خواننده 22 ساله شکسته شد

رکورد یوتیوب توسط خواننده 22 ساله شکسته شد

دوآ لیپا، خواننده جوان بریتانیایی توانست یک رکورد در یوتیوب به نام خودش ثبت کند.

ایران آرت: روز گذشته دوآ لیپا به‌عنوان جوان‌ترین هنرمند زن تاریخ یوتیوب که بیش از یک میلیارد نفر را به تماشای ویدئوی خود نشانده رکورد جدیدی ثبت کرد.

قطعۀ «قوانین جدید» [New Rules] بیش از یک میلیارد مرتبه در این رسانه مجازی بازدید داشت. این قطعه ششمین تک‌آهنگ از اولین آلبوم این هنرمند است که سال ۲۰۱۷ منتشر شد. این تک‌آهنگ سال گذشته نیز عنوان قطعه برتر را کسب کرد.

به گزارش نوا، این هنرمند جوان که از موفقیت خود بسیار هیجان‌زده بود در صفحه اینستاگرامش نوشت: «تلفن را جواب دادم و فهمیدم جوان‌ترین هنرمند مونثی هستم که در یوتیوب یک میلیارد نفر تماشاگر داشتم.»

از موفقیت‌های اخیر لیپا همچنین می‌توان به رکورد جدید او در نامزدی جایزه بریت اشاره کرد. روز ۱۳ ژانویه با اعلام رسمی لیست کاندیداهای دریافت جوایز بریت در رشته‌های مختلف مشخص شد که لیپا در ۵ رشته مختلف نامزد شده و با این حساب رکورد بیشترین تعداد نامزدی در یک سال را نیز برای خود ثبت کرده است. در واقع این اولین بار است که یک هنرمند زن در پنج بخش جشنواره بریت نامزد می‌شود. نامزدی او در رشته‌های بهترین خواننده زن بریتانیا، بهترین موزیک ویدئوی سال بریتانیا، بهترین آلبوم، موفقیت‌آمیزترین اثر هنری و بهترین تک‌آهنگ سال است.

سی‌وهشتمین دورۀ اهدای جوایز بریت روز ۲۱ فوریه ۲۰۱۸ در لندن برگزار خواهد شد و لیپا نیز در کنار اد شیران، فو فایترز، سم اسمیت و استورمزی از جمله هنرمندانی است که در این مراسم به اجرای زنده خواهند پرداخت.

لیپا خواننده ۲۲ ساله بریتانیایی در ۱۴ سالگی حرفه موسیقی را با ضبط ویدئوهایی برای یوتیوب آغاز کرد و در سال ۲۰۱۵ موفق شد با شرکت معتبر وارنر برادرز وارد همکاری شود و اولین آلبومش را با نام خود در سال ۲۰۱۷ منتشر کند.

یوتیوب دوآ لیپا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین