کد خبر: 17014 A

گمانه‌زنی‌های ایران‌آرت از اخبار و شایعات درباره حال خسروی آواز ایران؛ گفته می‌شود محمدرضا شجریان به کما رفته/یک ویدیو یا عکس می‌تواند میلیون‌ها نگران را امیدوار کند

گمانه‌زنی‌های ایران‌آرت از اخبار و شایعات درباره حال خسروی آواز ایران؛
گفته می‌شود محمدرضا شجریان به کما رفته/یک ویدیو یا عکس می‌تواند میلیون‌ها نگران را امیدوار کند

دو سال است قلب اهالی موسیقی، در خانه معروف خیابان فرشته می‌تپد

ایران‌آرت: دو سال است قلب اهالی موسیقی و طرفداران آن، در خانه معروف خیابان فرشته می‌تپد؛ هر خبر حتی کوتاهی به‌سرعت مصرف و دست‌به‌دست می‌شود و این‌ها همه از سر نگرانی و چشم‌انتظاری جمعیتی است که جزو دوستداران محمدرضا شجریان می‌شوند. روزی نیست که در شبکه‌های اجتماعی، خبری ولو به شایعه، درباره حال استاد منتشر نشود. تازه‌ترین خبر، مربوط به وخامت حال خسروی آواز بود که خدا را شکر تکذیب شد. اما این تکذیب از نگرانی‌ها نکاسته است، به‌خصوص که رفتار اطرافیان شجریان در این دو سال، بر مدیریت اخبار در رابطه با بیماری او استوار بوده است. همین باعث شده که هواداران استاد نگران باشند از این‌که نکند ماجرای «تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها» در کار باشد.

تازه‌ترین خبری هم که در رسانه‌های رسمی منتشر شده، نه‌تنها از ابهام‌ها نکاسته بلکه بر آن‌ها افزوده است. ساعاتی پیش خبرگزاری ایسنا به همین مورد اشاره کرده و نوشته: «خبری که حکایت از وخامت وضعیت جسمانی محمدرضا شجریان دارد، نادرست خوانده شد اما با این حال شایعات در این زمینه ادامه دارد».

ایسنا سپس به تکذیبیه روابط عمومی شرکت دل‌آواز، شرکتی که شجریان‌ها چندسال پیش راه انداختند تا آثارشان ذیل آن منتشر شود، اشاره کرده و نوشته: «با این حال همچنان برخی خبر از وخامت وضعیت جسمانی محمدرضا شجریان می‌دهند و گفته می‌شود او به کما رفته است. پیش از این بارها خبرهایی مبنی بر تشدید بیماری این خواننده آواز ایرانی منتشر می‌شد و دوستداران او را نگران می‌کرد اما بعد تکذیب می‌شد.

این‌ها در حالی است که همایون شجریان در گفت‌وگویی که دی‌ ماه با «یورونیوز» داشت، درباره حال جسمانی پدرش گفته بود: «بیماری پدرم (محمدرضا شجریان) به سمت بهبود نرفته اما وضعیت بدتر هم نشده است.»

او اظهار کرده بود: «سال گذشته و به دلیل بیماری که پدر دچارش بودند، مجبور شدند که پرتودرمانی را در ناحیه سر داشته باشند که این باعث می‌شود بافت‌های سالم هم آسیب ببیند. پرتو درمانی ضمن این که مریضی را کنترل می‌کند موجب یکسری اشکالات می‌شود. الان نسبت به آن روزهای اول وضعیت ایشان خیلی بهتر شده است.»

همایون شجریان در ادامه با اشاره به این که پس از ثابت شدن شرایط جسمی پدرش در مقطعی قرار گرفتند که دو راه بیشتر پیش روی نداشتند، در توضیح شرایط گفته بود: «یا این که ایشان باید با فیزیوتراپی به سمت بهتر شدن شرایط جسمی می‌رفتند یا این که مریضی پیشرفت کند و ایشان را به سمت بدتر شدن پیش ببرد. متاسفانه به سمت بهبود نرفته‌ایم اما در عین حال خوشبختانه الان ۸ ـ ۷ ماه است وضعیت بدتر نشده و ما هنوز سر آن دوراهی مانده‌ایم. یعنی وضعیت ایشان نه بدتر شده است و نه بهتر.»

باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده آیا عکس یا ویدیویی از محمدرضا شجریان منتشر می‌شود که این شایعات یکسره رنگ فراموشی به خود بگیرند یا نگرانی‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

 

iranart

 

 

همایون شجریان محمدرضا شجريان حال شجریان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین