کد خبر: 16858 A

همه هزینه‌ها برای همسر ۴۲ ساله/ فرزندان هالیدی به وصیتنامه مشکوک اعتراض کردند

همه هزینه‌ها برای همسر ۴۲ ساله/ فرزندان هالیدی به وصیتنامه مشکوک اعتراض کردند

دو فرزند فوق‌ستاره موسیقی راک فرانسه پس از آنکه دریافتند پدرشان تمام دارایی‌های خود را به همسر جوان خود بخشیده، نارضایتی‌شان را از وصیتنامه او آشکار و به دادگاه شکایت کردند.

ایران‌آرت: جانی هالیدی با نام اصلی ژان فیلیپ لئو اسمت حدود دو ماه پیش در 74 سالگی از دنیا رفت اما فاش شدن محتوای وصیتنامه او به بحرانی بزرگ در خاندان اسمت تبدیل شده است. لورا اسمت 34 ساله که دختر هالیدی و بازیگر سینماست، می‌گوید از دانستن اینکه پدرش چیزی برای دو فرزند اول خود به ارث نگذاشته به شدت آزرده و شگفت‌زده است.

ستاره نامدار و محبوب موسیقی فرانسه که بیرون از زادگاهش به همان اندازه شناخته‌شده نبود، تمام دارایی‌های خود را به نام همسر چهارمش لاتیشیا کرده است؛ زنی که 32 سال از او جوان‌تر است. جانی دو فرزندخوانده ویتنامی به نام‌های جید و جوی داشت که قرار است تمام ثروت او و حق پخش 110 میلیون نسخه از آلبوم‌ها و آهنگ‌هایش به این دو فرزندخوانده و البته لاتیشیا برسد.

دیوید هالیدی، برادر ناتنی لورا هم همراه او دادخواستی به یکی از دادگاه‌های کالیفرنیا تقدیم و از متن وصیتنامه پدرش شکایت کرده است. هالیدی بخشی اساسی از سال‌های آخر عمر خود را در کالیفرنیا گذراند. بر اساس قوانین فرانسه، زن به شکل خودکار وارث تمام دارایی‌های مرد نمی‌شود و باید اموال بازمانده را با فرزندان مرد تقسیم کند. نکته عجیب اینکه جانی حتی یک گیتار یا یکی از موتورهای خود را برای دخترش لورا به یادگار هم نگذاشته است.

هالیدی که با فاصله فراوان مشهورترین و موفق‌ترین ستاره راک موسیقی فرانسه بود، علاقه‌ای شدید به موتورسیکلت داشت و در مراسم تشییع جنازه او صدها موتورسوار چرم‌پوش حضور داشتند. جانی نام هنری خود را از یکی از بستگان آمریکایی خود یعنی لی هالیدی گرفته بود؛ استادی که او را به سمت موسیقی راک اند رول سوق داد.

مهدی فروتن جانی هالیدی لاتیشیا هالیدی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین