کد خبر: 16247 A

برج میلاد میزبان چارتار شد/ "دریا کجاست" جایگزین "جاده می‌رقصد" شد

برج میلاد میزبان چارتار شد/ "دریا کجاست" جایگزین "جاده می‌رقصد" شد

زمان تازه‌ترین کنسرت گروه چارتار اعلام شد.

ایران آرت: گروه چارتار روزهای 19 و 20 بهمن‌ماه به تهیه‎کنندگی شرکت ققنوس در سالن همایش‌های برج میلاد روی صحنه خواهد رفت. تور کنسرت‌های گروه تلفیقی چارتار بعد از انتشار سومین آلبوم رسمی آنها با عنوان "دریا کجاست؟" از تهران آغاز خواهد شد.

چارتار که طی چند سال فعالیت خود توانسته به صورت منظم هر دو سال، یک آلبوم به بازار عرضه کند، این بار سعی کرده مضمون متفاوتی را در بخش ترانه‌ها به تصویر بکشد. آلبوم "دریا کجاست" شامل 10 قطعه با نام‌های "آغوش"، "دور"، "هجرت"، "دریا کجاست"، "برگرد"، "بنویس"، "غروب"، "تردید رفتن"، "چشم بی برابر" و "خلق" است و پیش از این، قطعه "بنویس" به صورت تک‌آهنگی از این گروه منتشر شده بود.

هنرآنلاین نوشت، تور کنسرت‌های این آلبوم بهمن ماه از برج میلاد آغاز شده و در ادامه در دیگر شهرستان ها ادامه پیدا می کند.

این گروه  شهریور ماه سال جاری در برج میلاد روی صحنه رفت و به نوعی با آلبوم "جاده می‌رقصد" خداحافظی کرد، قرار است در این کنسرت تمام ده قطعه آلبوم جدید و همچنین قطعات پرطرفدار دو آلبوم پیشین مثل "آشوبم"، "باران تویی"، "آسمان هم زمین می‌خورد"، "هندسه" و... را اجرا کند.

آرش پژند مقدم (نوازنده درامز) و دارا دارایی (نوازنده گیتار باس) همانند اجراهای پیشین آرمان گرشاسبی را به عنوان خواننده همراهی می‌کنند و هنرمندانی چون فرزاد فخرالدینی (نوازنده گیتار الکتریک)، حمزه یگانه (نوازنده کیبورد) و شایان ریاحی (نوازنده سازهای کوبه‌ای) هم به آنها اضافه شده‌اند. آیدین ترکیان به عنوان نوازنده کمانچه در دو قطعه حضور خواهد داشت و آرین قیطاسی هم با ساز ابوا گروه را در این کنسرت همراهی می‌کند.

این کنسرت روز 19 و 20 دی ماه طی دو شب و هر شب دو سئانس 18 و 21:30 در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

 

برج میلاد گروه چارتار
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین