کد خبر: 15681 A

خواننده‌معروف داعش کشته‌شد/فیلم

خواننده‌معروف داعش کشته‌شد/فیلم

رپر آلمانی عضو داعش که از مهره‌های اصلی این گروهک تروریستی بود در دیرالزور سوریه کشته شد

ایران‌آرتدنیس کاسپرت یا همان دسو داگ، رپر آلمانی عضو داعش که از مهره‌های اصلی این گروهک تروریستی بود در دیرالزور سوریه کشته شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ دسو داگ رپر آلمانی که بعدها به دنیس کاسپرت تغییر نام داد، یکی از بدنام‌ترین اعضای گروهک تروریستی داعش بود. دنیس به دلیل فعالیت زیادش در جذب افراد به داعش در شبکه‌های اجتماعی از مهره‌های اصلی  محسوب می‌شد. 

سه سال پیش مقامات آمریکایی از کشته شدن این رپر آلمانی در سوریه خبر دادند که بعدها این خبر تکذیب شد. دنیس کاسپرت توانست نظر دانیلا گرینه مترجم اف بی آی را به خود جلب کرده و او را تا سوریه بکشاند.

دانیلا  سال 2014 در مورد مقصد سفر خود به مقامات آمریکایی دروغ گفت. او طی برنامه‌ای پیش بینی شده آمریکا را به مقصد سوریه ترک و با دنیس ازدواج کرد. دانیلا بعدها این ازدواج را اشتباه بزرگی نامید و از دنیس جدا شد و به کشورش بازگشت. دادگاه آمریکا به خاطر همکاری دانیلا با آنها در جرمش تخفیف داد و او را تنها به دو سال حبس محکوم کرد. 

حالا اخبار منتشره حاکی از مرگ دنیس کاسپرت در دیرالزور سوریه است، رسانه وفا وابسته به داعش  در تاریخ 17 ژانویه خبر مرگ او را تایید کرد که در ادامه تصویر و ویدئویی از این رپر آلمانی عضو داعش ارائه شده است. 

خواننده مشهور عضو داعش کشته شد + فیلم و عکس

 

 

iranart

 

 

حجم ویدئو: 7.76M | زمان ویدئو: 00:01:19
داعش رپر دنیس کاسپرت دسو داگ دانیلا گرینه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین